Aveadan 1 tl ye Iphone 3GS

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Aveadan 1 tl ye Iphone 3GS
Avea, 15 Haziran tarihinde hayata geçirdiği yeni kampanyası ile bu kez de Apple'ın efsanevi modeli S'i, Avealıların mevcut tarifelerine ek 1 TL ile satışa sunuyor. Kampanyadan faydalanan Avealılara, 3 aylık 250 MB internet paketi de ayrıca hediye ediliyor. Zarif tasarımı, kapasitif ı, 16 milyon renk özelliği, çoklu dokunmatik giriş yöntemi ile piyasaya çıktığı ilk günden bu yana milyonlarca kullanıcıya ulaşan S; 7.2 Mbps hızıyla HSDPA şebekesini de destekliyor.

kullanıcılarının en favori modellerinden olan S; 3 megapiksel oto fokuslu kamerası ile 10 cm'e kadar oto-makro çekim yapabilme, video kaydedebilme, ses komutlarıyla kontrol ve arama, dijital pusula ile yer tespiti ve Google Maps entegrasyonu gibi özellikleriyle, bir telefondan beklenenden çok daha fazlasını vadediyor.

Avea'nın, dünya trendlerini en cazip kampanyalar ile teknolojiseverlere ulaştırmasının artık bir gelenek haline geldiğini ifade eden Avea Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ali Yılmaz, " S'i herkes alabilsin diye tarifeye ek sadece 1 TL gibi çok düşük bir fiyatla kullanıcıya ulaştırmaktan dolayı mutluyuz. Avealıların bu kampanyayı çok seveceğinize eminiz. Avea olarak, yıl boyunca buna benzer etkili kampanyalar yapmaya devam edeceğiz" diye konuştu.

(CepTown alıntı)

Gezerken gözüme çarptı paylaşayım dedim sizle arkadaşlar. 15 20 gün önce başlattı sanırım ama devam ediyordur.
 
1tl ye her ay 99tl tl ödeyenler için geçerli.36 ay yani 3yıl aveada kalmak zorundasın kesinlikle alınmaz.1tl ve 18tl ödeyenler alabilir.28tl ödeyenler zarara girer.Ozamana kadar iphone 8 çıkar
 
    Konu Sahibi
[QUOTE=" Tehlike ";4927701]1tl ye her ay 99tl tl ödeyenler için geçerli.36 ay yani 3yıl aveada kalmak zorundasın kesinlikle alınmaz.1tl ve 18tl ödeyenler alabilir.28tl ödeyenler zarara girer.Ozamana kadar iphone 8 çıkar [/QUOTE]

Avea işini biliyor
 

cyber

Üye
üçkağıtçı avea
 
Tepkiler: StunnerDead
bu 3gs kampanyasında turkcellin daha iyi 730tl ye geliyor turkcellden alırsan ama aveadan alırsan 1000lira falanyapıyor bu 3gs kampanyası ile alırsan teli.
 
bu kampanyasında kazık yok. Hele diğer operatörlerin bu 3gs kampanyasını gördükten sonra.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...