Faturasız Avea woops internet paketi oneri

avast

Üye
    Konu Sahibi
Avea woops internet paketi oneri
Selamin aleykum ben woopsa kaydolcam ama iki paket var hangisi iyi olur birisi 23 tl 500 dk 5000 sms 2 gb biride 20 lira 500 dakika aliyosun 1dakika =20sms=5 mb yani dakika sms ve nete donusebiliyo
 

avast

Üye
    Konu Sahibi
Aldim hocam kullaniyorum iyi gibi simdilik
 

47MaDo47

Üye
Tmm bende aveaya gecmek istiyorumda burda zor cekiyor
 

avast

Üye
    Konu Sahibi
Hat tasirsan 23 lira ama zaten avealiysam hemen kaudol yoksa 50000 kisiden sonra 28 lira olacakmis
 

avast

Üye
    Konu Sahibi
Avea hati varsa WOOPS yaz 4545 e yolla eger hat sahibinin tc si 25 yas ustuyse kendi tcni yaz 4545 e yolla sonra SUPER FİRSAT YAZ 4545 E YOLLA
 
Avea hati varsa WOOPS yaz 4545 e yolla eger hat sahibinin tc si 25 yas ustuyse kendi tcni yaz 4545 e yolla sonra SUPER FİRSAT YAZ 4545 E YOLLA
Saol kardeşim bugün hattımı aldım en geç 6 gün içinde geçer dediler bekliyorum Ayrıca Avea nın internet hızı nasıl iyimi ?
 

avast

Üye
    Konu Sahibi
Bi soeun yok yani ha bi turkcell olurmu bilmem ama iyi yani
 

47MaDo47

Üye
BiZim burdada çekse süper olurdu.
 

avast

Üye
    Konu Sahibi
Ankarada sentepedec cekmiyo
 
Tepkiler: esmeran3
Saol kardeşim bugün hattımı aldım en geç 6 gün içinde geçer dediler bekliyorum Ayrıca Avea nın internet hızı nasıl iyimi ?
aveanın internet hızından nefret ediyorum Merkez yerde olmama rağmen 3g den habire düşüp duruyor indirme hızı da 400 kb civarı turkcelde biraz ucuz olsa durmam geçerim
 
Tepkiler: esmeran3

esmeran3

Üye
mamakta -1inci katlarda çekmiyor bu hat o yüzden ya vodafone yada TURKCELL
 
Tepkiler: abdurrahmancam

esmeran3

Üye
ama vodafone beni tatmin ediyor bu yönden kardeşim =
 

esmeran3

Üye
kardeşim ben s4 de 1 gb internet alıyorum ve memnunum internetten dosya indirmiyorum sadece gerek youtube dan video izlerim internetten radyo dinlerim haber okurum maxicep e giriyorum ve çok memnunum. 1 gb yetiyor arada zaten hediye yolluyor durmadan fiyatı ise 14 TL veriyorum aylık ama şimdi 20 lira olmuş
 
Anladım kardeşim avea yo bırakamıyorum çünkü 19liraya internet sms ve dk veriyor hepsi bi arada olduğu için güzel oluyor. :-)
 

esmeran3

Üye
ama internetin o zalimliği var kardeşim
 
Tepkiler: abdurrahmancam