avea müşteri hizmetleri rezaleti

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
61semih

61semih

Üye
    Konu Sahibi
avea müşteri hizmetleri rezaleti
15 kasım 2011 tarıhınde bana gelen sms te 27 eğlül-26 ekım arası faturamın 15tl altında oldugu için birsonraki aya yansıtılacagı mesajı geldi.bende bugun (23kasım)da musterı hizmetlerini arayıp faturamı bu ay odemek ıstedıgimi soyledim.telefondaki kisi bunun mumkun olmayacagını ve marıfetmiş gıbı birde faizsiz bırdahaki ay odiyebilecegimi soyledi.adını zoraki oğrendigim telefondaki kisinin adı kübra imiş.sorunun avea dan kaynaklandıgını soyledi ve bende avea dan kaynaklanan sorun için benim magdur olamıyacagımı soyledim ve buradan sonra kübra hanım ın konuşma tavrında değişmeler oldu.benım canımı oldıkça bu sıktı.mağduriyetimi gideremediği gibi birde alaycı konuşmasıyla canımı sıktı.şikayet ıcın nereyı aramam gerekıyor dedıgımde gayet alaycı bıcımde konusması arttı ısım ve soyadını sordum soylıyemem dedı nasıl yanı soylemıyorsun dıyınce kubra dedı,ben omrumde boyle pişkin müşteri hiz. görmedım.ha daha kotusunu gordum hepsiburada.com da ama en azından cıddıye alınıyordum..boyle trabzoncell de avea da çekilmez.
bu değimezse hattımı değiştirmeyi düşünüyorum.
zaten konusma dısında ınternet paketı alsam 100mb ı 8tl ye verıyorlar vodafone de lımıtsızı9tl zaten
kafam iyice attı
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
15 kasım 2011 tarıhınde bana gelen sms te 27 eğlül-26 ekım arası faturamın 15tl altında oldugu için birsonraki aya yansıtılacagı mesajı geldi.bende bugun (23kasım)da musterı hizmetlerini arayıp faturamı bu ay odemek ıstedıgimi soyledim.telefondaki kisi bunun mumkun olmayacagını ve marıfetmiş gıbı birde faizsiz bırdahaki ay odiyebilecegimi soyledi.adını zoraki oğrendigim telefondaki kisinin adı kübra imiş.sorunun avea dan kaynaklandıgını soyledi ve bende avea dan kaynaklanan sorun için benim magdur olamıyacagımı soyledim ve buradan sonra kübra hanım ın konuşma tavrında değişmeler oldu.benım canımı oldıkça bu sıktı.mağduriyetimi gideremediği gibi birde alaycı konuşmasıyla canımı sıktı.şikayet ıcın nereyı aramam gerekıyor dedıgımde gayet alaycı bıcımde konusması arttı ısım ve soyadını sordum soylıyemem dedı nasıl yanı soylemıyorsun dıyınce kubra dedı,ben omrumde boyle pişkin müşteri hiz. görmedım.ha daha kotusunu gordum hepsiburada.com da ama en azından cıddıye alınıyordum..boyle trabzoncell de avea da çekilmez.
bu değimezse hattımı değiştirmeyi düşünüyorum.
zaten konusma dısında ınternet paketı alsam 100mb ı 8tl ye verıyorlar vodafone de lımıtsızı9tl zaten
kafam iyice attı

Başınıza gelen olay gerçekten hoş olmamış. Müşteri hizmetlerinde her türlü insan var ve normalde hiç birşey bilmeyen bile orada kendini birşey sanıyor. İnternet paketi olayınıza gelirsek Vodafone cepnet yani 9 TL sınırsız internet olayı kalktı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt