avea in touch 2(zte blade 3) acil cwm

Sponsorlu Bağlantılar

mamix74

mamix74

Üye
    Konu Sahibi
avea in touch 2(zte blade 3) acil cwm
Arkadaslar ilk androud telefonum cwm ve root yapamiyorum biri yardim etsin allah rizasi icin
 


asperger x

Üye
kardeş ilk önce bilgisayara driverlarını yüklemen lazım. ztedevices.com sitesine gir ordan yapmaya çalış yine de yapamazsan 5067958774 numaradan bana ulaşabilirsin yardımcı olmaya çalışırım.
 
clubnokia

clubnokia

Üye
intouch 2 ye jelly bean yuklenebiliomu bende ilk kez android kullanan briyim ve çook fransızım :)
 

asperger x

Üye
Ben yükledim bir kaç çeşidini arada telefonu resetleniyor diye tekrar Aurora Bealis yükledim o yüzden ama kullananlar var
 
mamix74

mamix74

Üye
    Konu Sahibi
Ben hic bisey yukleyemedim birde baska pcde mi denesem
 
clubnokia

clubnokia

Üye
detaylı adım adım yukleme nasıl yapılıyor bu intouch2 yi adam akıllı kullanabilmek için rom şart ama 4.0.4 mü 4.1.2 mi hangisini nasıl kurcam bilmiyorum, bişeyler yaptım menuye superuser die bi uygulama geldi, titaniumbackup yukledim açıldıgında tlfnunuz root lu değil diyor, modocco dan gapss falan indiriyim dedim(nasıl kuracağımı bilemememe rağmen) sitedeki linkler ölü nolcak bu halim bilmiyorum yaaa offff
 

asperger x

Üye
Modaco da Aura Belais Rom var link vereyim sana bende sadece o çalıştı. 4.1 ve 4.2 sürekli kapanıyor kendiliğinden.
 

icedes

Üye
Bu romlardan hangisini kurmak mantıklı kendi orjinali mi kalsa yoksa aurora borealis mi kursam karar veremedim, daha önce samsung telefonuma başka romlar kurmuş hiç memnun kalmamış orjinal roma geri dönmüştüm, tavsiyeleriniz nelerdir?
 
mamix74

mamix74

Üye
    Konu Sahibi
Ya bu 4.1 ve 4.2'yi yukleyenler nasil yukluyor tel acilmiyo bile acilistaki animasyon donerken surekli donuyor turkiyedeki cihazlar dami var acaba bisey de uymuyo bu romlar ama aurora borealis sorunsuz calisiyor
 


Üst Alt