detaylı adım adım yukleme nasıl yapılıyor bu intouch2 yi adam akıllı kullanabilmek için rom şart ama 4.0.4 mü 4.1.2 mi hangisini nasıl kurcam bilmiyorum, bişeyler yaptım menuye superuser die bi uygulama geldi, titaniumbackup yukledim açıldıgında tlfnunuz root lu değil diyor, modocco dan gapss falan indiriyim dedim(nasıl kuracağımı bilemememe rağmen) sitedeki linkler ölü nolcak bu halim bilmiyorum yaaa offff