Avea' dan Baska Operatörleri Arayarak Kontör Kazanmak..

Sponsorlu Bağlantılar

Avea

Avea

Üye
    Konu Sahibi
Avea' dan Baska Operatörleri Arayarak Kontör Kazanmak..
Arkadaşlar Bu konuda bir konu açmışsınız fakat yeni bir başlık altında bu konuya bir açıklık getirmek istedim.. Öncelikle bu konuda böyle bir şeye girişmeyin çünkü ticari kullanıma girdiği için tespiti halinde fazlası ile üzülebilirsiniz.. Bu konuda tespit için bizzat ben de elimden geleni yapacağımdan şüpheniz olmasın. Çünkü bu herkesin kullanımına yönelik bir tarife oldugundan dolayı bu şekilde kaç gün sıkıntı yaşadık ve malesef şu anda bireysel de yeni hat açılmıyor bu tarifede.. ikincisi kurumsal olarak hiçbir şirket yeniden faydalanamıyor.. Bununla ilgili olarak size yüzlerce neden sayabilirim. Kısacası;

Bu tarife Türkiye' de bir ilkti ve yeni ilk tarifeler yine Avea tarafından gelecek. Lütfen bu tür şeylerlerle kafalarımızı yormayalım.
 


Solamente

Üye
İlkleri bekliyoruz heyecanla Gökhan bey :) ben 300 dakika sınırlı tarifesini kullanıyorum
Mesela bunlara birde mesaj eklense çok daha mutlu olurum :) kontörlü tarifelerde olan msj paketleri gibi :)

 

Bico-2

Üye
Arkadaşlar .....

.....ve yeni ilk tarifeler yine Avea tarafından gelecek. Lütfen bu tür şeylerlerle kafalarımızı yormayalım.


Ne gibi yeni tarifeler çıkacak arkadaşım biraz paylaşabilirmisin..?

KONTÖRLÜ HATLARA hala değişik veya YENİ BİR TARİFE ÇIKMADI - ÇIKARTAMADI AVEA..!!
 
morfrap

morfrap

Üye
haci sen bvildiğini yap. ben aynen sözümün arkasındayım ve kimseyi de takmam bu konuda. hep sömürüldük . şimdi sömürme zamanı. ybu davada yanımda olamnlar parmak kaldırsın:d
 
paradox1026

paradox1026

Üye
haci sen bvildiğini yap. ben aynen sözümün arkasındayım ve kimseyi de takmam bu konuda. hep sömürüldük . şimdi sömürme zamanı. ybu davada yanımda olamnlar parmak kaldırsın:d

seninleyim MCCOMER :D
sömürülmeye hayır susma sustukça kontorlerin boşuna gider zuhahah:D
 
tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
Gökhan Bey'in söylediklerine katılmakla birlikte şunu da belirtmek isterim ki; Türkiye'de iletişim özgürlüğü asla olmayacak. Avea bu tarifeyi hiç çıkartmayacaktı, çıkartmasa çok daha iyi olurdu.

Adı SINIRSIZ olan SINIRLI tarife olacağına hiç olmaması daha mantıklı olurdu.

Önce 10.000 DK dediler, sonra baktık ki 3.500'de hat aramaya kapanıyor.
Böyle bir özgürlük olamaz. Sloganı KONUŞ DOYA DOYA olan bir operatör bunu yaparsa, biz daha çok şeyler göreceğiz.
Bir yönetici olarak bunları söylemekten hoşlanmıyorum arkadaşlar ama gerçekleri de görmezden gelemem. Zira kapasitesi 3.500 DK'ya yeten bir operatör 10.000 sınır koyarak bizleri KANDIRMIŞ OLUYOR! Kapasitesini aşan bir şeye imza atmak da ne derece doğru olur bekleyip göreceğiz.

Saygılarımla.
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
Gökhan Bey'in söylediklerine katılmakla birlikte şunu da belirtmek isterim ki; Türkiye'de iletişim özgürlüğü asla olmayacak. Avea bu tarifeyi hiç çıkartmayacaktı, çıkartmasa çok daha iyi olurdu.

Adı SINIRSIZ olan SINIRLI tarife olacağına hiç olmaması daha mantıklı olurdu.

Önce 10.000 DK dediler, sonra baktık ki 3.500'de hat aramaya kapanıyor.
Böyle bir özgürlük olamaz. Sloganı KONUŞ DOYA DOYA olan bir operatör bunu yaparsa, biz daha çok şeyler göreceğiz.
Bir yönetici olarak bunları söylemekten hoşlanmıyorum arkadaşlar ama gerçekleri de görmezden gelemem. Zira kapasitesi 3.500 DK'ya yeten bir operatör 10.000 sınır koyarak bizleri KANDIRMIŞ OLUYOR! Kapasitesini aşan bir şeye imza atmak da ne derece doğru olur bekleyip göreceğiz.

Saygılarımla.
vay bea ne yorum öyle
 
by_hükümdar

by_hükümdar

Üye
Tskharmely Son Noktayı Koymuş.Aynen Katılıyorum.
"Adı SINIRSIZ olan SINIRLI tarife olacağına hiç olmaması daha mantıklı olurdu."
 
piri.reis

piri.reis

Üye
geçen ay aldığım avea sınırsız faturalı hattımı turkcele taşıdım.
çünkü 20 günde 3500 dakika arama yaptıktan sonra artık arama yapmakta zorlanıyordum.

birgün deneme yapmak için önüme 8 tane telefon koydum
1 avea faturalı
1 avea kontörlü
6 adet turkcell

1 adet avea faturalı hat ile 20-25 kez deneme yapmama rağmen turkcellerin hiçbirine çağrı bile bırakamadım.
diğer taraftan da 1 adet avea kontörlü hat ile aynı anda, ard arda 6 adet turkceli arayıp konferans görüşme yaptım. bir sefer bile şebeke meşgul uyarısı almadım. arama tam 61 dakika sürdü. hattımdan 366 kontör düştü.
malesef bu zaman zarfında avea sınırsız hat halen arama yapamıyordu.
resmen kota uyguluyor.
tarifenin adı sınırsız olmamalı.
çünkü çaktırmadan sınır koyuyorlar.

bu olay sadece bir gün, birseferliğe mahsus birşey değildi, 3500 dakikadan sonra hep böyle devam etti. ta ki ben 4000 dakikaya ulaşıp numaramı turkcele taşıyana kadar.
 


Üst Alt