Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ya galiba 3G ye geçiolar ya baya yavaşladılar.... özellikle ağ geçidi kolay kolay yanıt vermiyorr...
colaturka14
Üye
ben de boludayım.son bir haftadr burada aynı sorunu yaşayan benim bildiğim birkaç kişi daha tanıyorum.ses çok net değil 20dk konuşsam 15-16 dk. sını anlamıyorum.avea bayisine sordum sizden başka gelen olmadı dedi.napacaz bilmiyom.
metboy38
Üye
teli cöpe at adamım sen ben cememe sorunu hic yasmadım nedense 5 yıldır kullanıyom avea