CrossFire.X
Üye
atiker sıralı sistem gösterge paneli yardım
Yeni araba aldık. Arabada atiker marka sıralı sistem otogaz sistemi var. Gösterge panelinden lpg mi benzin mi kullandığını nasıl anlayabilirim. Aracın ilk sahibi gaz varken benzine geçiremessin demişti. Çeyrek benzin vardı 60 km kullandım. Benzin göstergesinin indiğini gördüm. Sadece kalkarken bu kadar harcamaz diye düşündüm. Aracın o an hangi yakıt yaktığı nasıl öğrenilir.
