Ati Readon HD 2400 XT

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Ati Readon HD 2400 XT
iyi mi? Ve anthlon 2x amd ? Ben bunlarla Unreal Tournament 3 oynuyorum ve sorunsuz
 
2400tx degıl xt olacak

eh ıste dusuk sevıye bır sıstem
 

Silinen Üye 14714

Kapalı Hesap
2400xt bir zamanlar efsaneydi...

Bu sistemle ne yapmak istiyorsun?
 
    Konu Sahibi
bi 2 sene daha idare etsin çöpe-->
 

Placebo-

Üye
2 ayı zor çıkarır.

- - - Eklendi - - -

Oyun oynar mısın çok?
 

Placebo-

Üye
Acımasızlık, bilgisayar sahibinin oyuna ne derecede önem verdiğine bağlı.
 
Tepkiler: Silinen Üye 14714
    Konu Sahibi
O zaman oynadigi oyunlar tam bir iskence bilgisayari icin?



Bu sistemle bu oyunlari oynayabiliyorsan, ozellikle orta ve yuksek ayarlarda bilgisayarinin onunde saygiyla egiliyorum.

Hemde sorunsuz oynuyorum... Teşekkürler
 
    Konu Sahibi
dandikmi... Dandikmi... Gears of War 3 call of duty mw ile yarışıyor dünyada toplistlerde en üst sıralarda ve dünyanın en iyi grafik motorunu kullanıyor... Şimdi bu oyuna dandik demek haksızlık olur Unreal ise benim herşeyim ! (ve Gears of War 3 ün kardeşi )

- - - Eklendi - - -

bu arada düşük özellik istiyor demek yerine çoğu sistemde kasmadan çalışır demek daha doğru olur yani yüksek kalite sistemde yüksek kalite olur düşükte düşük bunuda belirteyim

- - - Eklendi - - -

sert savunduysam özür dilerim bu ikisi benim HERŞEYİİİİİM XD
 
araştırma yapmadım... sadece sistem özelliklerine baktım baya az özellik istiyor...
ultra ayarda ultra sistem isteyebilir ama senin sistemin yetiyorsa sorun yok..

ama birde düşün 2400 XT ile low da mı oynarsan zevk alırsın..
yoksa sana bir canavar sistem hazırlasak onda oynasan ultra fulHD hangisi daha zevkli olur ?
 
    Konu Sahibi

Ben şimdilik orta ile yüksek arasındayım kardeş
 

Placebo-

Üye
Şu oyuna bir bakayım.
 
Tepkiler: L-LumieRe
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...