KayraBey
Üye
Muz için cennet meyvesi diyorlar doğru mu ortak?
Muz bu yüzden çok rağbet görüyor demek
İçimdeki muz aşkı bambaşka
Okumayan cahil tek taraflı okuyan yobaz çok okuyanda ateist olur.
Cahil değilimdir heraldetek taraflı da okumam çok da okumuyorum Neyim lan ben
Cahil değilimdir heraldetek taraflı da okumam çok da okumuyorum Neyim lan ben
Cahil değilimdir heraldetek taraflı da okumam çok da okumuyorum Neyim lan ben
Ben söyliyim Adamsın!
Eyvallah abiherhangi bir cemaate mensup olmadığım için dinsiz damgası yemiştim 2 hafta önce
Eyvallah abiherhangi bir cemaate mensup olmadığım için dinsiz damgası yemiştim 2 hafta önce
Eyvallah abiherhangi bir cemaate mensup olmadığım için dinsiz damgası yemiştim 2 hafta önce
Allah'a inanmak, müslüman olmak için cemaate mi ihtiyaç varmış? Peygamber yetmiyor herhalde cemaatin başındakilere sarılıyorlar.
Çok okuyan,bilgili kişimi ateist olur ? Bırak allah aşkına.
Türkiyedeki ateistlerin %70 i ateizmi islam düşmanlığı. sanıyor.Türkiyedeki ateistlere bakın çoğu 14-20 yaş aralığında.Arkadaşları ateist diye olanlarda var.Zaten çoğu yobaz.Bizim okuldaki ateistlerin hepsi sınıfta kaldı.Çok bilgililer dimi
Asıl sorun sorumluluk almak istemiyolar.Alkol uyuşturucu ve seks daga tatlı geliyor.
Eğer hala forumda aktifseler kullanıcıadları ve sorgulayanadam gelip nutuk çekmeye başlıyacaklar.O yüzden ben gidiyorum.
Açık açık olmasa da söylenen şey bu kapıya çıkıyordu abi. Umrumda olmaz ama bu yüzden dolayı canımı kaybetmek çok koydu. Neyse bakalım olan olmuş
- - - Eklendi - - -
Dine yapılan her türlü hizmete sonsuz saygım var. Yeter ki kullanmasınlar dinimi.
Çok okuyan,bilgili kişimi ateist olur ? Bırak allah aşkına.
Türkiyedeki ateistlerin %70 i ateizmi islam düşmanlığı. sanıyor.Türkiyedeki ateistlere bakın çoğu 14-20 yaş aralığında.Arkadaşları ateist diye olanlarda var.Zaten çoğu yobaz.Bizim okuldaki ateistlerin hepsi sınıfta kaldı.Çok bilgililer dimi
Asıl sorun sorumluluk almak istemiyolar.Alkol uyuşturucu ve seks daga tatlı geliyor.
Eğer hala forumda aktifseler kullanıcıadları ve sorgulayanadam gelip nutuk çekmeye başlıyacaklar.O yüzden ben gidiyorum.
eğer gercektende okulundaki tüm ateistler sınıfta kaldysa bu işte hocalarnda bir parmağı vardr bence
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?