onur38383838
Üye
Asus tf300t cihaz açılmıyor
Herkese öncelikle merhaba
Asus tf300t tabletim var bugün root yapayım dedim sade ilk aşamasını yaptım yani kilidi kaldırdım (unlock) garanti gitmiş oluyor heralde.
Sonra tableti kapalıyken ses kısma + güç tuşuna basarak bi ekrana geldim rdk yazan, android logolu ,bide kutulu felan olan(Format görevi gören seçenekler vardı
yanlışlıkla formata bastım içindekiler silinmesin diye güçe basılı tutarak kapattım yapılmaması gerektiğini bilidiğim halde.
Sonra açmaya çalıştığımda cihaz asus logosunda takılı kalıyor açılmıyor kafayı yiyeceğim aynı menüye tekrar giremiyorumda.
babamdan azar işitmek istemiyorum lütfen yardım edin ne yapabilirim
Birde unlock yaptığım için asus logosunun sol üst köşesinde
"The device is unlocked." yazıyor garantiye versem güncelleme yaparken elektirikler gitti diye bu yazıdan bir şey olurmu?
şimdiden teşekkür ederim.
Buda şu anki hali
boşluğu silin
Asus tf300t tabletim var bugün root yapayım dedim sade ilk aşamasını yaptım yani kilidi kaldırdım (unlock) garanti gitmiş oluyor heralde.
Sonra tableti kapalıyken ses kısma + güç tuşuna basarak bi ekrana geldim rdk yazan, android logolu ,bide kutulu felan olan(Format görevi gören seçenekler vardı
yanlışlıkla formata bastım içindekiler silinmesin diye güçe basılı tutarak kapattım yapılmaması gerektiğini bilidiğim halde.
Sonra açmaya çalıştığımda cihaz asus logosunda takılı kalıyor açılmıyor kafayı yiyeceğim aynı menüye tekrar giremiyorumda.
babamdan azar işitmek istemiyorum lütfen yardım edin ne yapabilirim
Birde unlock yaptığım için asus logosunun sol üst köşesinde
"The device is unlocked." yazıyor garantiye versem güncelleme yaparken elektirikler gitti diye bu yazıdan bir şey olurmu?
şimdiden teşekkür ederim.
Buda şu anki hali
boşluğu silin

