Cost07
Üye
-
Konu Sahibi
-
aralarında en iyisi fiyatına göre zenfone2 dir. performansı kötü değil, batarya problemi malesef ki var. yoksa s5/s6 performansında bir telefon.
2500, 3000 tl olsa yine iyi. 2800, 3300 tlBu batarya sorunumuz ne olacak belli değil. Bu ay içinde Zenfone 2'nin Android 6.0' güncellemesi alacağı söyleniyor. Performans olarak herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Bazı oyunlarda uyumsuzluk problemi olabiliyor tabiki. Ancak güncellemelerle falan giderildiğini biliyoruz. O konu hakkında rahat olabilirsin. Sadece bataryası sıkıntılı söylendiği gibi onu da inşallah şu lanet 6.0 güncellemesiyle düzeltirlerYine de 1 gün çıkarıyor beni.
Samsung'un S7'sinin sadece fiyatını biliyorum elime alıp ta kullanma gibi bir şansım olmadı. 2.500 TL'cik. S7 Edge de 3.000 TL galiba. Performansı tartışmasız çok çok iyi.
Zenfone Max'i yoğun bir şekilde sosyal medya kullanıyorsanız öneririm. Onun haricinde yüksek bir performans beklemeyin. Bütçe dostu bir cihazdır kendileri
Samsung s7 bir iki aya fiyatı düşecektir bekleyip s7 alabilirsiniz
D5803 ileLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızuygulamasından gönderildi.
Tamam Şampıyon Sakın Ols6 nin fiyatı 12 ay sonra 400lira düştü. Ne kadar düşmesini bekliyorsunuz daha yeni çıkan telefonun3100 civarı veren 3300 veremeyecek sanki...
SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Tamam Şampıyon Sakın Ol
Arkadaşlar yeni telefon alıcam kararsız kaldım sizce hangisini almalıyım
Samsung Galaxy S7 (Bütçeyi biraz fazla aşıyor)
Asus Zenfone Max (Batarya sorununu tamamen ortadan kaldırıyor ama hız sorunu var)
Asus Zenfone 2 (Tasarımı iyi değil ve Batarya sorunu var)
Sizde önerilerde bulunabilirsiniz
samsungun fiyatı 2 aya düşer
3000 tl lik cihazla 1000 tl lik cihaz arasında kıyaslama yapmanıza anlam veremedim açıkçası... Samsung j7 alabilirsiniz.
Düşer derken kaç olur sanki 1000 tl olacakHerkes aynı şeyi söylüyor sonrada Bi üst modeli çıkacak diye onuda alamıyor. Ha düştü ha düşecek
S6 2500'den çıktı şuan düzgün mağazalarda 2100 tl . 12 aydan uzun süre geçmesine rağmen. Şimdi gelip S7 2800 tl'den çıktı ama hepsiburada da 2300 tl diyorlar. Ya akıl var mantık var Samsung, 2800 tl'den satmak varken ne diye TR garantili cihazı ucuza sattırsınO fiyata alınacak cihazın ithalatçı garantili olduğunu bilmesi gerekir. Satan mağazayı reelde görse almaz zaten.
Bir de abi seni yakalamışken bu parmak izi ile uygulama açmaya yarayan yapımcının adını biliyor musun halen ?Ez studio muydu neydi bir türlü bulamadım işe yarar şeyler yaparlar yine belki.
EHZ studios
Aynen öyle 1 yılı geçti s6 2000 tl bandında ve biraz daha düşsün diyenler var çevremdes8 çıkacak neredeyse
100-150tl duşse yeter be abi3000 tl lik cihazla 1000 tl lik cihaz arasında kıyaslama yapmanıza anlam veremedim açıkçası... Samsung j7 alabilirsiniz.
Düşer derken kaç olur sanki 1000 tl olacakHerkes aynı şeyi söylüyor sonrada Bi üst modeli çıkacak diye onuda alamıyor. Ha düştü ha düşecek
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?