Ghost2828
Üye
-
Konu Sahibi
-
yeleehh3den sonra üzerine hiç düşünmedim üzerine ama şunu biliyorum:
Oynayacağımız karakter, Ratohnhaketon'un dedesi, edward kenway'in babası... Yani edward'ın babası da assassin imiş. =P
3den sonra üzerine hiç düşünmedim üzerine ama şunu biliyorum:
Oynayacağımız karakter, Ratohnhaketon'un dedesi, edward kenway'in babası... Yani edward'ın babası da assassin imiş. =P
Arkadaşlar benim PC biraz düşük. Benim için önemli olan medium da 30FPS falan değil. Sadece lowda oyunu açması bu oyun AC3 e göre grafiksel olarak çok fazla mı gelişmiş yoksa neredeyse aynı mı sayılır? Yani düşük ekran kartlarının açabileceği bir oyun mu?
ac serisinin grafik olarak en iyi hikaye olarak en kötü oyunu
oyunu bitirdim ve suikastçılarla alakamız çok az hatta oyunun başında sukastçı öldürüyoruz
onuda oynadım oyunda intikam için giderken sukistçı birliğinde usta düzeye ulaşıyor4 te korsansın ve sükastçı görevi nerdeyse 3 görev gerisi adamın kafasından görevleri3 daha beterdi.
grafik olarak katılıyorumoyunun serisini (türkçe)oynayan birine sorarsan revolations daha iyiOyun tek kelimeyle harika
Türkçe yaması çıkınca konuyu daha iyi anlayabiliriz aslındagrafik olarak katılıyorum
Ben her oyununu oynadım türkçe olarak 1 ve 4 hariç bana sorarsan silah ve combo çeşitliliği yüzünden 4 daha güzel konuyu katmadan.Revelations daha güzeldi bence de.
buna katılıyorum oyunda hemi bile kullanıyorsun 2 kılç falan evet konuyu katmazsak 4 daha güzlelBen her oyununu oynadım türkçe olarak 1 ve 4 hariç bana sorarsan silah ve combo çeşitliliği yüzünden 4 daha güzel konuyu katmadan.
Kasar oyun baya kasar. Ama denemekten zarar gelmez : )Bunda 4 oynanirmi arkadaslar bilgisayarımın ozellikleri İntel G630 2.70 GHZ işlemci hızı 4 GB DDr3 ram 32bit isletim sistemi windows 7
Zotac nvidia 1 gb 128 bit ekran kartım varhersey sorunsuz sıfır urun ama ara ara baska oyunadan cıkıp pes 2013 u acıyorum takılıyor falan bu bilgisayar fifayı kaldırırmı bi yardım edin lutfen ne gibi seyler yaparsam performans artar yardım edin acili
Gemi 3 te de varcidden konuyu katmazsak 4 hepsinden daha güzel gemi bile kullanıyorsun
ama gemi senin değil ve her zaman alamıyorsunGemi 3 te de var
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?