Aksiyon Assassin's Creed 4

    Konu Sahibi
Assassin's Creed 4
Assassin's Creed 4 hakkındaki görüşleriniz neler?
 

Invoke

Üye
3den sonra üzerine hiç düşünmedim üzerine ama şunu biliyorum:

Oynayacağımız karakter, Ratohnhaketon'un dedesi, edward kenway'in babası... Yani edward'ın babası da assassin imiş. =P
 
Tepkiler: AlperTunga87

Invoke

Üye
4 Acayip iyi olmuş. 3deki hayal kırıklığını unutturdu diyebilirim. Mükemmel bir oyundu. Hemen bitirdim. Yan görevleri de yaptım tabi. Templar outfit ve Mayan outfit süper. Oynayanlar bu ikisinin görevini kesinlikle yapsın derim.
3den sonra üzerine hiç düşünmedim üzerine ama şunu biliyorum:

Oynayacağımız karakter, Ratohnhaketon'un dedesi, edward kenway'in babası... Yani edward'ın babası da assassin imiş. =P

Bu arada yeni farkettim üstte yanlış yazmışım, Haytham yazacaktım, Edward Kenway zaten 4deki karakter. Yani babadan oğula doğru yazarsak:

Edward-Haytham-Ratohnhaketon
 

kursat99

Üye
Arkadaşlar benim PC biraz düşük. Benim için önemli olan medium da 30FPS falan değil. Sadece lowda oyunu açması bu oyun AC3 e göre grafiksel olarak çok fazla mı gelişmiş yoksa neredeyse aynı mı sayılır? Yani düşük ekran kartlarının açabileceği bir oyun mu?
 

Invoke

Üye

AC3'e göre ciddi fark var. Özellikle okyanusta fırtına varken büyük gemilerle girdiğiniz savaşlarda bayağı zorlar.
 
ac serisinin grafik olarak en iyi hikaye olarak en kötü oyunu
oyunu bitirdim ve suikastçılarla alakamız çok az hatta oyunun başında sukastçı öldürüyoruz
 

Invoke

Üye
Tepkiler: .caner. ve Yusuf0111_Oğuzhan
oyunun tüm serisini bitirdim ve hikayede en az sukastçılarla aramız çok azoyunun tüm serisini bitirdim ve ac 4'ün hikayede sukastçılarla aramız çok azbrohterhoodaa en fazla
onuda oynadım oyunda intikam için giderken sukistçı birliğinde usta düzeye ulaşıyor4 te korsansın ve sükastçı görevi nerdeyse 3 görev gerisi adamın kafasından görevleri
 

Kit Kat

Üye
Oyun tek kelimeyle harika
 

Invoke

Üye
Revelations daha güzeldi bence de.
 
Tepkiler: Yusuf0111_Oğuzhan

avast

Üye
Bunda 4 oynanirmi arkadaslar bilgisayarımın ozellikleri İntel G630 2.70 GHZ işlemci hızı 4 GB DDr3 ram 32bit isletim sistemi windows 7
Zotac nvidia 1 gb 128 bit ekran kartım varhersey sorunsuz sıfır urun ama ara ara baska oyunadan cıkıp pes 2013 u acıyorum takılıyor falan bu bilgisayar fifayı kaldırırmı bi yardım edin lutfen ne gibi seyler yaparsam performans artar yardım edin acili
 

Kit Kat

Üye
Kasar oyun baya kasar. Ama denemekten zarar gelmez : )
 
cidden konuyu katmazsak 4 hepsinden daha güzel gemi bile kullanıyorsun nasıl mesaj iki kere gittti