Öneri asphaltın yeni serisimi bu

AHKE

Üye
    Konu Sahibi
asphaltın yeni serisimi bu
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
bu videoda gordum yeni serisiymis galiba oyunun türünü mu degistirmisler ole bisey yazıodu sitelerde
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
şoyle bi videoda var
 
Senin bu gösterdiğin oyun asphalt olamaz dostum İsim benzerliğidir
 

Criver

Üye
Asphalt 9 Overdrive Bu İşte -Aşırı Saçma :S-Resmi Olarak Tanıtıldı - Harbi Saçma -
 

LimePie

Üye
bilgisayar oyunu gibi oyuna bak be
 

Sucrofe

Üye
Bu oyun Subway Surfers severler için yapılmış. Yarış oyunu gibi yorumlamak saçma olur. Anlaşılan bu sene Gameloft'ta iş yok.
 
Tepkiler: ykut731 ve UpOneTR
Gameloft bu oyunu piyasaya sürerse bir daha hiçbir oyununu oynamam bu ne ya. Gameloft un 3 tane efsane serisi var. Asphalt,Modern Combat,Gangstar. Yani şu an en çok ilgi gören oyununu rezil etmiş durumda
 

0MG90

Üye
Ya Asphalt 8 son değil miydi? Ama yeni çıkacak oyun buymuş.
 

PriZm

Üye
Bana göre tam bir epic fail ancak arcade tarzı oyun sevenlerin dikkatini çekecektir.Gameloft A8 in hali hazırda yeterince iyi olduğunu düşündüğü için sıradaki oyunda tarz değişikliğini denemiş olabilir.
 
quick time evnt üzrine kurulmuş bir RUNNİG oyunu ama bir yarış oyunu gibi tasarlanmış bence eğer ücretsiz olursa tutabilir ama eğer 1 dolar bile olursa oyun başlamadan biter
 

SHS

Üye
Hiç beğenmedim 8de bitseydi madem
 

xmustx

Üye
Gameloftun en iyi oyunlarının son serilerini berbat edişine zaten asphalt eklenmişti.overdrive ile bu yine tasdiklenmiş oldu.
 

genso

Üye
asphalt 4 geldi aklıma hani şu samsung e250 lerde olan
 

Invoke

Üye
Gameloft şaka yapıyordur. :eek:
 

Anil-D

Üye
asfalt 8 e devam buneya