teşekkürler online olması güzel bi oynayım dedim adamlar dalıyo resmenbendeki türkçe apk başka yerden buldum bu da mı türkçe acaba
Ben niye yüksek grafik e alamıyorum Çok Düşük ve Düşük açık sadece neden ?
Bu arada cihaz galaxy tab 2 7.0 GT-P3110 ilk başta çok düşük açıktı sonra düşük açıldı cihazlamı alakalı ?
Mega ve Turbobit linkleri kırık.

nasıl kuracam beyler bi yardım edin yeniyim
aynenindirime şu anda mağazada ben satın aldım direk süper bir oyun
Ben son ayarda oynuyorum..RR3te mesela extra highda hafif fps düşmeleri oluyor ama bu oyunda yok gibi birşey.çok çok az nadiren bi fps düşmesi oluyor.ama kasılma takılma vs .yokArkadaşlar marketteki yorumlara baktığımda herkesin ortak görüşü şu ki:
Bu oyunu yüksek ayara aldığınızda neredeyse tüm cihazlar oldukça zorlanıyor bu sebeple orta veya düşük ayarda oynayın.
menüde sağ altta ayarlar var ordan ses ve görüntü kısmına girip yükseltebilirsinizaçıldı cooooook saol
- - - Eklendi - - -
grafik nerden yükseltcez
İndirim deyince bende bedava felan oldu sandım asphalt serisi hep 0.99 dolara satılır a7 halen öyle..indirime şu anda mağazada ben satın aldım direk süper bir oyun

