Asphalt 8: Airborne v1.0.0

Sponsorlu Bağlantılar

AkiliBidik

AkiliBidik

Üye
Ben niye yüksek grafik e alamıyorum Çok Düşük ve Düşük açık sadece neden ?
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46


AzizBasgan

AzizBasgan

Üye
Oyun open gl es 3.0 destekliyor. Acaba ondan olabilirmiki ?
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46

ozitime

Üye
İndirip deniyorum şimdi teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46

ozitime

Üye
Mega ve Turbobit linkleri kırık.
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46

NedenLan

Üye
nasıl kuracam beyler bi yardım edin yeniyim
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
pusatt

pusatt

Üye
Iyi ki mega dan dün indirmisim 15 dk ya indi:)
 
  • Beğen
Tepkiler: AkiliBidik
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Snapdragon 800 işlemcisi ve Adreno 330 grafik birimi ile Xperia Z Ultra

[video=youtube;UwmaaPsz1mo]http://www.youtube.com/watch?v=UwmaaPsz1mo&feature=player_detailpage#t=0[/video]
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke, codblackops2 ve AkiliBidik
theeternal

theeternal

Üye
açıldı cooooook saol

- - - Eklendi - - -

grafik nerden yükseltcez
 

007aliinan

Üye
valla oyunu satın aldım indiriyorum 1 $ bile değil
 
theeternal

theeternal

Üye
buldum
 
cardanadam

cardanadam

Üye
indirime şu anda mağazada ben satın aldım direk süper bir oyun
 
  • Beğen
Tepkiler: AkiliBidik ve ANIL
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
arkadaşlar sd dosyasını beklemeden sorunsuz direk indirebileceğiniz link buldum ben yakında androidci oluyorum şimdiden antremanlara başlayalım :D


sd link ->



rar şifresi isterse bu arada www.androidkade.com :D
 
codblackops2

codblackops2

Üye
Arkadaşlar marketteki yorumlara baktığımda herkesin ortak görüşü şu ki:

Bu oyunu yüksek ayara aldığınızda neredeyse tüm cihazlar oldukça zorlanıyor bu sebeple orta veya düşük ayarda oynayın.
Ben son ayarda oynuyorum..RR3te mesela extra highda hafif fps düşmeleri oluyor ama bu oyunda yok gibi birşey.çok çok az nadiren bi fps düşmesi oluyor.ama kasılma takılma vs .yok


- - - Eklendi - - -

açıldı cooooook saol

- - - Eklendi - - -

grafik nerden yükseltcez
menüde sağ altta ayarlar var ordan ses ve görüntü kısmına girip yükseltebilirsiniz


- - - Eklendi - - -

indirime şu anda mağazada ben satın aldım direk süper bir oyun
İndirim deyince bende bedava felan oldu sandım asphalt serisi hep 0.99 dolara satılır a7 halen öyle..:)
 
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Kontrol sorunu çekenler ayarlardan hassasiyeti yükseltsin çok daha kolay yön verebiliyorsunuz :oke:

Bu arada iOS sürümü 1.0.1 bizde 1.0.0 :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner. ve codblackops2
.caner.

.caner.

Üye
arada fps dusuyor :hmmm
 


Üst Alt