Asphalt 8: Airborne v1.0.0

Sponsorlu Bağlantılar

oqan45

Üye


Yani Dosyayi pc de acip telefonda gerekli yere at demek istiyorum
kardeş kabul temiyor telefonu pc ye bağlıyorum kendi hafızasına atıyorumkabul etmiyor yetersiz disk alanı diyor.nasıl yapailirim bunu çözüme kavuşturalım oyun oynayamıyorum telefonda.sd dosyalarını hafıza kartına atsam olur mu?
 


yaren_dede

yaren_dede

Üye
kardeş kabul temiyor telefonu pc ye bağlıyorum kendi hafızasına atıyorumkabul etmiyor yetersiz disk alanı diyor.nasıl yapailirim bunu çözüme kavuşturalım oyun oynayamıyorum telefonda.sd dosyalarını hafıza kartına atsam olur mu?

Tel Hafizan ne kadar? Benimde 500 mb altina dustumu yukleme yapmiyor
 

dark123xxx

Üye
kardes benim konuya gelirsek ben zaten pc den indriyorum obb dosyasını rardan cıkarıp sd ye aatıcaktım ama rardan cıkaramadım hata verio cild hatası.
 
dogukan-

dogukan-

Üye
kardes benim konuya gelirsek ben zaten pc den indriyorum obb dosyasını rardan cıkarıp sd ye aatıcaktım ama rardan cıkaramadım hata verio cild hatası.

Tüm rarlari indirdin mi ? İndirdiysen birinci rara gelip buraya çıkart vs. dediğinde olması lazım
 

EmReRoĞlU

Üye
:tşk:
 
Anil-D

Anil-D

Üye
Teşekkür
 

mefumetto

Üye
benimki açmadı everpad 1 ram 4.1 android
 

enzo215

Üye
ustammerhaba ben oyunu açıpkurdum daha sonra obb dosyalarını açıp sd kart içine kopyaladım ancak oyunu açarken wifibaglantısından çekiyor internetine yapmalıyımyardımını beklemekteyim teşekkurler
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
ustammerhaba ben oyunu açıpkurdum daha sonra obb dosyalarını açıp sd kart içine kopyaladım ancak oyunu açarken wifibaglantısından çekiyor internetine yapmalıyımyardımını beklemekteyim teşekkurler

Oyun data dosyasini goruyormu?
Yuklu uygulamalrdan Oyunun boyutu ne kadar gorunuyor kontrol ettinmi
 
neşter1461

neşter1461

Üye
HTC Desire X de Tokyo bölümünde oyundan atıyor.Diğer bölümler sorunsuz oynuyorum.Çözüm var mı..
 
fatih793

fatih793

Üye
:tşk:
 
ersinbakar

ersinbakar

Üye
teşekkürler...
 
neşter1461

neşter1461

Üye
HTC Desire X de Tokyo bölümünde oyundan atıyor.Diğer bölümler sorunsuz oynuyorum.Çözüm var mı..
 
ahmetkartal

ahmetkartal

Üye
:tşk:
 
ahmetkartal

ahmetkartal

Üye
Telefonda oyunun dosyalarını rardan çıkarırken hafızanız oyunun iki katı olmak zorunda yoksa hata verir
 
Silinen Üye 988579

Silinen Üye 988579

Kapalı Hesap
Teşekkürler
 
Serhan

Serhan

Üye
Tekrardan :tşk: 2. ve sonuncu teşekkür benden:bira2:
 

anık

Üye
Paylaşım için teşekkürler oyunu yükledim açtım dosyaları kontröl etmek için wifi yada mobil veri istedi internet paketi yoktu dosyalar kontröl ediliyor dedi sonra indirme tamamlandı dedi oyunu oynamak için tamam a tıkla dedi bastım siyah ekran geldi oyundan attı dosyaları gerekli yere attım uygulama yöneticisinde veri görünüyor 1.80 gb toplam ne yapmam gerek
 
lider63

lider63

Üye
Kardeş ben rar rar indirdim birleştircek miyim nabacam
 


Üst Alt