Askerliğim dün itibariyle bitti :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
95/1 şubat 4 ben gidiyorum
 
Tepkiler: B.A.R.O.N
bütün asker adaylarına allah kolaylık versin

Dj.Refoo

sanada geri kalan hayatında başarılar dilerim kardeşim
 
Tepkiler: Dj.Refoo

gutihaz1

Üye
hayırlı olsun mutlu bir hayat dilerim sana Allah gönlüne göre versin
 
Tepkiler: Dj.Refoo
Hayırlı olsun kardeşim
 
Tepkiler: Dj.Refoo

gutihaz1

Üye
Bizim acemi birliğinden bir arkadaş Antalya ya atlı jandarma birliğine düşmüştü turistik yerlerde plajlarda filan görev yapmıştı
 

Yunkaai

Üye
Hayırlı olsun. Darısı bizim başımıza.
 
Tepkiler: Dj.Refoo

minoo

Üye
Darısı diğer asker arkadaşlarımızın başına diyelim.

Keyifli forumlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...