Tuba.Erva
Üye
olmaz önce aşk olmalıya işte tek başına aşk olmaz (içinde saygı olmayan) ama tek başına saygı ile ilişki olur (zamanla o sevgiye ya da alışkanlığa döner adını sen koy ama olur işte)
zaten aşk bu aşağıllayıcı sözleri engeller merak etmeabi dediğin doğru aşksız ilişki olmasın daha iyi ama bir ilşkinin saygı boyutu olmalı kişiler istediği gibi birbirne hakaret ve aşşalayıcı sözler söylememeli bunu yapmakda ilişkide saygı gerektirir.
ne çorbası yaanam konuyu corba yapmıssınız
büyük konuşmak istemiyorum ama ben almimzaten aşk bu aşağıllayıcı sözleri engeller merak etmesen hele bi aşık ol ondan sonra anlıcan beni
yaa yokta benım gbı kısa öz yazın yanı kocaman satırlar falan kendımı össde paragraf sorusu çözcek gıbı hıssettımolmaz önce aşk olmalı
saygı zaten her insanda olması gereken bişey yaaa
zaten ana okulundan beri bu öğretiliyor bize büyüklere saygı küçüklere ve manitaya sevgi
"aaa bu çook saygılı hemen ilişki içerisine girelim" diyen birini gördünmü hiç
ama birine karşı aşka dair birşey hissedersen saygı zaten otomatikman varolur aranızda
bu böyledir
--------------- Ekleme ---------------
zaten aşk bu aşağıllayıcı sözleri engeller merak etmesen hele bi aşık ol ondan sonra anlıcan beni
--------------- Ekleme ---------------
ne çorbası ya
konu ile alakasız birşeymi okudun biz bilmeden
21. yüzyılda saygısız birini bulmak zaten son derece zordurYa ztn aşkı inkar eden yok...aşk güzel bişi sonunda acı verse bile ama saygının olmadığı yerde hiç bişi kalmaz onu diyoruz biz...o aşk ta ölür yani arada saygı yoksa...tabiki de aa şu çocuk çok saygılı dur gidip aşk yaşiym demezsin ama bu çocuk çok saygısız bu ilişki olmicak diyip ilişkini bitirebilirsin...bi ilişki üzerinde saygının daha çok payı var demek istiyorum...
sabah oku güzelim ozamanyaa yokta benım gbı kısa öz yazın yanı kocaman satırlar falan kendımı össde paragraf sorusu çözcek gıbı hıssettımgece gece felsefık konusmalar cok karısık gelıyor
Aslında zor olan o saygılı birini bulmaktır21. yüzyılda saygısız birini bulmak zaten son derece zordur
geldiğinde sana sormuyor zatenbüyük konuşmak istemiyorum ama ben almimkalsın
her önüne gelen saygılıyaAslında zor olan o saygılı birini bulmaktır
ya sorar sageldiğinde sana sormuyor zaten
görünüşe bakılırsa sende gidemedinAmma tartıştınız he sanki ucunda ölüm varBenim gibi lafını söyle git
kaza geliyorum demezya,buda onun gibi birşeyya sorar sa
abi e-posta yağmuruna tuttu bu konu beni geri dönmek zorunda kaldıkgörünüşe bakılırsa sende gidemedin
--------------- Ekleme ---------------
kaza geliyorum demezya,buda onun gibi birşey
acemi forumcu seniabi e-posta yağmuruna tuttu bu konu beni geri dönmek zorunda kaldık
http://www.maxicep.com/profil/yok bile bile yaptık zaten.yazdığım yazıyı takip etmeyi severimsözümün arkasında durmayı sevdiğim gibi
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?