Aşk mı Saygı mı...?

Aşk mı saygı mı

  • Aşk mı

    Kullanılan: 10 38.5%
  • Saygı mı

    Kullanılan: 16 61.5%

  • Kullanılan toplam oy
    26
anam konuyu corba yapmıssınız
 

Nazy

Üye
ya işte tek başına aşk olmaz (içinde saygı olmayan) ama tek başına saygı ile ilişki olur (zamanla o sevgiye ya da alışkanlığa döner adını sen koy ama olur işte)
olmaz önce aşk olmalı
saygı zaten her insanda olması gereken bişey yaaa
zaten ana okulundan beri bu öğretiliyor bize büyüklere saygı küçüklere ve manitaya sevgi

"aaa bu çook saygılı hemen ilişki içerisine girelim" diyen birini gördünmü hiç

ama birine karşı aşka dair birşey hissedersen saygı zaten otomatikman varolur aranızda
bu böyledir

--------------- Ekleme ---------------

zaten aşk bu aşağıllayıcı sözleri engeller merak etme sen hele bi aşık ol ondan sonra anlıcan beni

--------------- Ekleme ---------------

anam konuyu corba yapmıssınız
ne çorbası ya
konu ile alakasız birşeymi okudun biz bilmeden
 

zibidi39

Üye
once para olmaı sonra hıc bırı olmasada olur

bence aşk once baslar sonra saygı duyarsın yada saygı duydugun bırıne asık olursun cok karısık yahu en ıyı para olsun gerısı zaten gelır
 
Ya ztn aşkı inkar eden yok...aşk güzel bişi sonunda acı verse bile ama saygının olmadığı yerde hiç bişi kalmaz onu diyoruz biz...o aşk ta ölür yani arada saygı yoksa...tabiki de aa şu çocuk çok saygılı dur gidip aşk yaşiym demezsin ama bu çocuk çok saygısız bu ilişki olmicak diyip ilişkini bitirebilirsin...bi ilişki üzerinde saygının daha çok payı var demek istiyorum...
 
yaa yokta benım gbı kısa öz yazın yanı kocaman satırlar falan kendımı össde paragraf sorusu çözcek gıbı hıssettım gece gece felsefık konusmalar cok karısık gelıyor
 

Nazy

Üye
21. yüzyılda saygısız birini bulmak zaten son derece zordur
saygı her insanda olması gereken birşey 5.kez söyledim bunu
nasılki herkezin evinde tuz var
saygıda öyle birşey, her insanda olması gereken birşey(6 oldu biliyorum)
ama her evde aşk yokk
bu yüzden saygı, aşk ile kesinlikle yarışamaz

--------------- Ekleme ---------------

yaa yokta benım gbı kısa öz yazın yanı kocaman satırlar falan kendımı össde paragraf sorusu çözcek gıbı hıssettım gece gece felsefık konusmalar cok karısık gelıyor
sabah oku güzelim ozaman
 
saygı olması gereken ama günümüzde bi çok kimsede kaybolmuş olan bişi...o yüzden de aşk ölmüş..çevreye bakıp gözlemlediğimde aşkların günübirlik sürdüğü ilişkiler görüyorum ve bunun temelinin kaybolan saygıya dayandığını düşünüyorum...

Alicim senin söylediğin aşk gerçek olan aşk ve lale devrinde kalan aşk...günümüzde rastlanılması zor olan bi aşk... (hiç yok deil tabi)
 
Amma tartıştınız he sanki ucunda ölüm var Benim gibi lafını söyle git
 
ay ben uyuyayımsabah işe gıtcem hadı herkese iyi geceler siz askla kalın saygı bana kalsın
 
yok bile bile yaptık zaten.yazdığım yazıyı takip etmeyi severim sözümün arkasında durmayı sevdiğim gibi
 
habire sayfa yenilemektense bu yöntemi tercih ederim.