Aşk her yerde aynımıdır?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pelın_

    Konu Sahibi
Aşk her yerde aynımıdır?
biraz önce televizyonda bışey ızledım ve doguda aşk başkadır dedı adam
pekı sızce aşk her yerde aynımıdır
örnek: istanbul ve buyuk şehırlerde sevgılıler rahat gezerken
dıger köy ve doguda bu yaşanabılıyomu rahatca
 
Bu soruyu esraya sormalısın
 
Tepkiler: vapur dumanı

pelın_

    Konu Sahibi
onada sorarım
 

pelın_

    Konu Sahibi
bencede diyıldır bu ülkede hala töre cinayeti oluyosa diyildır
 

jeosalih

Üye
Bir kişiye ilk görüşte aşık olunur, elde edince bir süre sonra aşk biter sevgiye dönüşür. Doğuda bence de aşk başkadır. Rahat buluşamassın, uzun süre yanında kalamazsın. Bu sebeple aşkın sevgiye dönüşmesi gecikeceğinden daha bir heyecanlı veya acı vericidir. (Bence)
 
Tepkiler: vapur dumanı ve pelın_

pelın_

    Konu Sahibi
peki ozamn aşk oralarda dahamı guzeldir dahamı degerli?
 

Dafny

Üye
Gerçekten aşıksan mekan fark etmez ki
 

pelın_

    Konu Sahibi
ben yazdım senın yerıne
 
Eskiden aşklar daha uzun sürerdi.Neden diye sorarsan eskidene ne telefon vardı ne bişey. Güveniyodun partnerine sonuc olarak neyle aldatıcak seni evden çıkamıyorki. web camden birisiyle görüşmüy, farklı birine mesaj atamıyor.. Konuya değinicek olursak eğer doğudada bu işler baya ilerledi bakma sen bak sana bi video vereyim ;



En basit örnek
 
Tepkiler: vapur dumanı

jeosalih

Üye
Aşk bir heyecandır, onu gördüğünde yada elini tuttuğunda içinin titremesi, heyecanlanman, kalp atışlarının hızlanmasıdır. İnsan için herzaman ulaşamadığı şeyler daha cazip gelmemiş midir? Fazla vakit geçiremediğin için aşkın ömrü uzun olur doğuda. Heyecanı bir başkadır bence. Töre cinayetleri diyorsunuz ya, orada aşk daha kıymetli olmasa Kadın veya erkek ölümü göze alıp kaçarmı?
 

Silinen Üye 1703541

Kapalı Hesap
evet o da ayrı bir konu
 

pelın_

    Konu Sahibi

ewet bunu bılıyorum


----------Eklendi @ 11:34:29 ---------- Yazıldı @ 11:33:26 ----------


dogu dıye kısıtlamıyorum kı ordakı aşlara dedıgın gıbı saygım sonsuzdur
ölümü göze alıyolar iste duymak ıstedıgımde buyuk şehrın aşk yalanlarıda buyuk sanırım
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Aşk diye bir şey yoktur zaten. Sadece geçici bir hevestir o kadar.
 
Tepkiler: Mehmet

pelın_

    Konu Sahibi
aşk vardır
sadece yerıne sevgıye ve saygıya bırakır zaman gectıkten sonra
 
Tepkiler: Dafny
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...