Aşk vardır elbet. Ama ''Zayıflığın sembolüdür.'', '' Birinin kölesi olmaktır.'' düşüncelerine katılmıyorum.
Bence aşk insanın karşısındakini kusursuz görmesidir.Aşık olduğu kişiyi gördüğünde heycanlanmasıdır.Aşk bana göre tarif edilmesi zor bi kavramdır. Ama aşk diye bir şey vardır... (: