merveees
Üye
asha 302 uygulama sorunu
merhaba arkadaşalar . nokia asha 302 i kullanıyorum ama wifisiz ne whatsapp ne magaza nede facebook twitter uygulaması kullanamıyorum. tarayıcı dan ınternet paketyleinernete girebılıyorum ama uygulamalara gremıyorum.bılgısı olan varmı ne yapılabılır yada nasıl çözülür bu sorun ?

