asha 302 uygulama sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

merveees

Üye
    Konu Sahibi
asha 302 uygulama sorunu
merhaba arkadaşalar . nokia asha 302 i kullanıyorum ama wifisiz ne whatsapp ne magaza nede facebook twitter uygulaması kullanamıyorum. tarayıcı dan ınternet paketyleinernete girebılıyorum ama uygulamalara gremıyorum.bılgısı olan varmı ne yapılabılır yada nasıl çözülür bu sorun ?
 


Silinen Üye 2381601

Kapalı Hesap
Yapılandırma ayarları doğru mu?
 

merveees

Üye
    Konu Sahibi
bilmiyorum ki
 
Uhops

Uhops

Üye
Hattın avea'mı?
Yapılandırma ayarları gir avea WAP yerine avea interneti seç :oke:
 


Üst Alt