Bende SE neo v var. Yeni aldım ve pişman değilim bende uzunca bir dönem birlikte olacağım bu telefonla, ve sony ürettiği bu telefonlara desteğini kolayca kesmez diye düşünüyorum. Android olayı hızlı gelişti biraz durgunlasip çoğunluğa yayılmasi lazım, bizim aldığımız neo v modeli ortanın biraz üstü sayılır. Çoğunluk en az bu seviyeye gelmeden destek kesilmez..