Artık Sony Ericsson diye bir marka yok

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
aysevergen

aysevergen

Üye
    Konu Sahibi
Artık Sony Ericsson diye bir marka yok
Sony, Ericsson'daki hisselerin hepsini aldı ve şirketin adını da değiştirdi. Sizce iyimi oldu kötü mü oldu?

 


ZaZuM

ZaZuM

Üye
vay be erikson dönemi bitiyor ha
 
constantine3

constantine3

Üye
günaydın.
 
gurcu_selim

gurcu_selim

Üye
Kaç ay geçti bu haberin üzerinden.
 
ladrex84

ladrex84

Üye
Bende SE neo v var. Yeni aldım ve pişman değilim bende uzunca bir dönem birlikte olacağım bu telefonla, ve sony ürettiği bu telefonlara desteğini kolayca kesmez diye düşünüyorum. Android olayı hızlı gelişti biraz durgunlasip çoğunluğa yayılmasi lazım, bizim aldığımız neo v modeli ortanın biraz üstü sayılır. Çoğunluk en az bu seviyeye gelmeden destek kesilmez..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt