artık bende mobil oldum iyimi

Sponsorlu Bağlantılar

haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
    Konu Sahibi
artık bende mobil oldum iyimi
Bit yerdin wifo şifresi arakladım
 


İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
iyi
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
    Konu Sahibi
mobil olan arkadaşlar nasıl yazıyor karınca baca gı gibi yazılar ufak ufak begen alıntı yap butonu yok
içim karardı valla
 
-Emre

-Emre

Üye
telefona göre değişir :pro: bir de tepetaklak var (çaktırma tapatalk :ehe)
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
tepetaklak var ya :D
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
    Konu Sahibi
tapataklagı apk sini indurup telef10 kurdum şimdi ne yapcam

- - - Eklendi - - -

tapataklak hoşuma gitmedi mini opre ile maxicep forumun mobil görüntüsene nasıl gire bilirim normak pc görüntüsü ile olmüyorr
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
en altta sol köşe de seçenek var dı galiba :oke:
 
-Emre

-Emre

Üye
uc browser mini kullan maxi için daha iyi :) ve en altta solda kutunun içinde maxicep yazıyor tıkla mobile light sürüm sec :ehe
 
-Emre

-Emre

Üye
dene bakalım :pro:
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
    Konu Sahibi
Dama ciıktm ancak cekiyo mmodemi diiyer odayya koymus kapasama alani daarardo

- - - Eklendi - - -

Simelylerr nasıl seçec xd listesi görumür
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Dama ciıktm ancak cekiyo mmodemi diiyer odayya koymus kapasama alani daarardo

- - - Eklendi - - -

Simelylerr nasıl seçec xd listesi görumür

dama çıktım ancak modemi diğer oda'ya koymuş kapsama alanı dışında
Nasıl smiley seçebilirim? Liste görünmüyor


- - - Eklendi - - -

bing tarafından çevrildi
 
dogukan-

dogukan-

Üye
Tapatalk 4 mu denedin
 


Üst Alt