Haber Art Wall HD Yayında

Sponsorlu Bağlantılar

Serhan

Serhan

Üye
şunu anlamadım nasıl maxicep üyelerine ücretsiz oluyor ? :) @kesasd
 


kesasd

kesasd

Üye
    Konu Sahibi
şunu anlamadım nasıl maxicep üyelerine ücretsiz oluyor ? :) @kesasd

Bazı gruplarda wallpaper çok az güncelleme ile artıracağınızı düşünüyorum

Bunun birçok yöntemi olabilir aslında (üyelik, maxicep user id vb.) ama sadece kampanyayı buradan duyuracağım. Bu arada veritabanımız online olduğu için yeni duvar kağıtlarını anlık güncelliyoruz. Dolayısıyla uygulamanın güncellenmesini beklemiyorsunuz. Bu arada sloganımız şu "beğenmeyene banka havalesi ile parası koşulsuz iade" :)
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Bunun birçok yöntemi olabilir aslında (üyelik, maxicep user id vb.) ama sadece kampanyayı buradan duyuracağım. Bu arada veritabanımız online olduğu için yeni duvar kağıtlarını anlık güncelliyoruz. Dolayısıyla uygulamanın güncellenmesini beklemiyorsunuz. Bu arada sloganımız şu "beğenmeyene banka havalesi ile parası koşulsuz iade" :)

Art Wall HD - Maxicep Özel Kampanyası is coming soon diyelim o zaman :kıskıs:
 
  • Beğen
Tepkiler: İnternettin HOCA ve kesasd
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Hüseyin eline saglik kardesim. basarili calismalar devam ediyor. :alkis

bu arada Maxicep uygulamasi icin bir sey soylemistim onu unutmayalim. @kesasd
 
  • Beğen
Tepkiler: ogzhnoTr ve kesasd
kesasd

kesasd

Üye
    Konu Sahibi
Hüseyin eline saglik kardesim. basarili calismalar devam ediyor. :alkis

bu arada Maxicep uygulamasi icin bir sey soylemistim onu unutmayalim. @kesasd

Aklımda Ali Kemal abi :) Zaten bendeki sürümde şuan o özellik deaktif.
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
  • Beğen
Tepkiler: 4MaGuS ve kesasd
Serhan

Serhan

Üye
abi hala ücretli yapmadın bi iyilik :(
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
arkadaş yine konuyu hortlatmış :ehe :tşk: bu arada paylaşım için
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan ve Aybin.Kilic
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
Çektiğimiz güzel görüntüleri bizde eklesek işine yararmı @kesasd usta? Köşelerine Maxicep yada çekenin adını da ekleriz buda kişinin reklamı olur ne dersin abi?
 
kesasd

kesasd

Üye
    Konu Sahibi
Çektiğimiz güzel görüntüleri bizde eklesek işine yararmı @kesasd usta? Köşelerine Maxicep yada çekenin adını da ekleriz buda kişinin reklamı olur ne dersin abi?

Elbette böyle bir şey mümkün olabilir. Şu şekilde yaparız ben resime uygulama içerisinden tıklandığında "Gönderen : x" olarak büyük puntolarla kişinin adını yazarım.

abi hala ücretli yapmadın bi iyilik :(
Bu indirim tamamen aklımdan çıkmış. Kesinlikle el atacağım bu duruma. Bu konu içerisinden bilgi ve indirim kuponlarınızı yollayacağım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic ve Serhan
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Elbette böyle bir şey mümkün olabilir. Şu şekilde yaparız ben resime uygulama içerisinden tıklandığında "Gönderen : x" olarak büyük puntolarla kişinin adını yazarım.


Bu indirim tamamen aklımdan çıkmış. Kesinlikle el atacağım bu duruma. Bu konu içerisinden bilgi ve indirim kuponlarınızı yollayacağım.



Uygulamalarla arayı fazla soğutma Hüseyin. @kesasd
Yoksa seni Red'e havale ederim ona göre sopa:
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto ve kesasd
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Maxicep uygulaması için havale edersen süper olur :D

Ben şakayla karışık takılıyorum. :tebessüm:
Hüseyin arkadaşımızın işleri şu ara yoğun. @kesasd
O yüzden [acil durumlar dışında] bazı şeyleri yoluna koyana kadar bir süre uygulamalarla ilgilenemeyecek.
Kendisine gereken anlayışı göstermeliyiz.
 
  • Beğen
Tepkiler: kesasd ve Serhan
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
Ben şakayla karışık takılıyorum. :tebessüm:
Hüseyin arkadaşımızın işleri şu ara yoğun. @kesasd
O yüzden [acil durumlar dışında] bazı şeyleri yoluna koyana kadar bir süre uygulamalarla ilgilenemeyecek.
Kendisine gereken anlayışı göstermeliyiz.
Mobil sürümde aşırı reklam olmasa kullanılır arayüzü çok hoş ama reklamlar fazla
 


Üst Alt