Arkadaşlar symbian hatayı nerede yaptı?

Sponsorlu Bağlantılar

Apit"

Apit"

Üye
Arkadaşlar symbian hatayı nerede yaptı?
Arkadaşlar symbian'3 açık kaynk halinde değilmi? peki bu nokia hatayı nerede yaptı? diğer sistemlerden ayıran fark nydi de bu şekle düştü arkadaşlar?
 


TheMadness

TheMadness

Üye
Flash player desteğinin olmaması, bootloader kilidinin olması, açık kaynak olmayıp kolayca düzenlenememesi, donanım yetersizliği... sıra sıra gider bunlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Febris
matchlessss

matchlessss

Üye
flahs player tek sorun gerısı teferruat
 
  • Beğen
Tepkiler: BL@DE02
PriZm

PriZm

Üye
stephen elopun basa gecmesi.
flash player destegi olmamasi
nokianin uygulama uretimine destek cikmamasi

vsvs
 
  • Beğen
Tepkiler: Febris
Dimi3

Dimi3

Üye
Adam gibi geliştirmek yerine saçma ve işe yaramaz güncellemelerle bizi oyalaması ve herşeyi bir kenara itip kolaya kaçması (wp7)

Daha doğrusu Nokianın
 
  • Beğen
Tepkiler: AмσηR@
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
uygulama
 
Uruloki

Uruloki

Üye
hiç biri değil birincisi arayüz sonuçta doğru düzgün çalışan ve görsel olan bir arayüze kavuşamadık belleye kadar iki uyguluma dicem ama şöyle bir olay var belli başlı eksikler kaldı misal appstore birinci sayıda ama binlerce download aracı bluetooth aracı var eksikleri nedeniyle yapılmış şeyler bunlar ama symbianda bunlar eksik değil gerek yok onun için belli başlı bir kaç tanesi işte sonra oyunlara gelirse evet sistemin biraz daha güçlü olması lazım ama sırf onunla ilgiside yok oyun firmaları pek ilgilenmiyor symbianla yoksa fruit ninja ve angry birds i ip4 den çok daha iyi çalıştırıyor n8 eee eksikler bence bunlar ve yavaştanda olsa düzeliyor sonuçta 2016 ya kadar piyasa garantisi var
 

devil____boy

Üye
buraya yorum yapmak için düşündüğünüz kadar nokia kendini düşünmüyor yorulmaya gerek yok :pro:
 
  • Beğen
Tepkiler: murat atakul, bymodifieci ve alperrrr34
matchlessss

matchlessss

Üye
oyun ve uygulamadan yana asla nokıa da sıkıntı olamaz angry bırd ne ya o olsa ne olur olmasa ne olur bole sacma bı oyunu oynamak ıcın ı phone alanda vardır emınım. bır nokıa kullanıcısı olarak flash destegı ınternet de gezınırken vıdeoları telefona kaydetmeden oynatması lazım. arayuz demıssın ama arayuz olarak sana katılmıyorm nokıa en kullanıslı kışıselleştırılebılır arayuze sahıp bence
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
açık kaynak yaptı ama xgeç kaldı düşünebiliyor musunuz nokia program yapmak için suan ki qt creator yazılımı ni parayla almak zorundaydıniz programcılar lisans almak zorundaydı bayağı pahalıydı siz programcı olsaydınız daha ne tasarlayaçağımızı bilmediğiniz halde uygulamanız tutulup tutulmayacagi bilmediğiniz halde lisans alır miydiniz
 
cortex47

cortex47

Üye
Başa elop geçti, şirketi bi mikrosofta satmadığı kaldı...
 
AмσηR@

AмσηR@

Üye
symbian ın arkasında adam gibi duracaklarına win7 ile anlasmıs olmaları :) zaten bunu duyan symbian yazılımcıları sizce symbian için parmagını kımıldatırlar mı ?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
yüksek pazar payının verdiği aşırı güvenle rehavete kapıldılar üstüne elop gibi bir ceo geri vitese taktı nokiayı tabi biyerden sonra tekrar yükselişe geçecektir buna şüpheniz olmasıın bugün elime bir n9 aldım tasarım ve malzeme kalitesi üst düzey donanım ve yazılımına bakmadım ama o görüntüsü muhtesem siyahlığı beni al der gibiydi sonuc olarak evet nokia akıllı telefon olayına gec uyandı ama son noktayı o koyar unutmayın assolistler sahneye en son çıkar
 
cyber

cyber

Üye
o elop var o elop ...
 
Apit"

Apit"

Üye
İşte açık kaynağı android ve ios ilk çıktığında yapsaydı şuanda tek liderdi bence. Ama adamlar hala çıkarmadı bi kaç yıl öncesine kadar e atı alanda üsküdarı solladı çoktan. Ama anlayamadığım şu arkadaşlar bi beyne sahip olan ve ilk bilgisayar özellikli teli yapan bi şirket nasıl olurda android ve iosun sistemini göremzde düz mantıkla gider. İşte sonucu bu oldu.piyasanın değeri ve lideriyken ne duruma düştün
 
mezoart

mezoart

Üye
Symbian işletim sisteminin iOS ve Android'den çok daha kaliteli olduğu düşüncesindeyim.Şimdi bana ''..... mısın ?'' (Afedersiniz.) diyebilirler belki ama inanın bana C7 ile şimdiye kadar gördüğüm iphone ve android telefonları kıyasladığımda uygulamaları çok daha kaliteli çalıştırdığını fark ettim.Örnek olarak arkadaşımın 3GS'si ile benim telefonda angry birds oynadığımda 3Gs kasılıp duruyordu ancak C7 gayet akıcıydı.Eksikleri olduğu da şüphesiz doğru elbette...

1.Arayüzün geliştirilmemesi. (Hala ufakta olsa takılmalar oluyor, yeterince akıcı değil.)
2.Herhangi bir yüklemeden sonra telefonun kasılması.
3.Nadirde olsa telefonda ısınma problemi. (Bu donanımsal sanırım.)
4.Belki de symbian'ın artık çekici gelmemesinin yegane nedenlerinden biri olarak uygulama, oyun ve kişiselleştirme eksikliği.
5.Nokia telefonlarının gövde gösterisi yapacak kadar değerli donanımları telefonlarında bulundurmamaları (N8 hariç kamerasından ötürü.NFC'yi ise saymıyorum, kullanım alanı oldukça dar henüz).Symbian telefonlarda çift çekirdekli işlemciler olsa GS2 ya da İphone değil Nokia konuşulurdu ortalıkta.Bence kesinlikle gerek yok aşırı donanıma, çünkü yeni gelecek belle ile yeterince optimizasyon ve performans artışı sağlanacak gibi ama insanlar bu tarz özelliklere bilgileri olmadığı için önem veriyor.Bildiğim kadarıyla Android telefonlarda bu tip donanımların kullanılmasının sebebi işletim sistemi yüzünden.Emülatör,vs...
6.WP7'ye geçiş Symbian'ın soluklaşmasına neden olacak zamanla. (Benim tahminim.)


Kodak'ın yaptığı hataya benzetiyorum Nokia'nın bu akıllı telefon piyasasında geri kalışını.Zamanında Kodak dijital fotoğraf makinesini üretmiş ancak piyasaya sürmemiştir ve sonucunda diğer firmalar ondan önce piyasaya sürerek Kodak'ı önüne geçilemez bir gerilemeye sokmuştur.Eğer yarışa geç başlarsanız ne kadar iyi olursanız olun kazanmanız çok daha güç olacaktır.İşte Nokia'nın durumu...
:aman2:
 
  • Beğen
Tepkiler: Nashhh
Apit"

Apit"

Üye
Haklısın.... güzel biir yorum
 

santimental

Üye
nokianın arayüz haricinde bi eksiği yok.. şükür kısa süre içinde belle gelecek o da gidiyor..
taş gibi nokia dan vazgeçilmez derim ben..
 


Üst Alt