cascı
Üye
Arkadaşlar N9 mu? Galaxy S II mi ?
Arkadaşlar ilk Galaxy SII alacaktım daha sonra forumdaki konuları okudukça N9 da kafamı kurcalamayan başladı ama nasıl desem içimdeki ses Galaxy S II diyor ama N9 da çok güzel telefon ne olur yardımcı olun. Çok kararsız kalmayı pek sevmiyorum ve bu seferde pişmanlık duyuyorum yardımcı olursanız sevinirim.
Şimdiden teşekkürler
Şimdiden teşekkürler



hayatında 1kere androidli telefona sahıp olmamıs kısılerın ahkam kesmesıne hasta oluyorum ya 


