Arkadaşlar N9 mu? Galaxy S II mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

cascı

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar N9 mu? Galaxy S II mi ?
Arkadaşlar ilk Galaxy SII alacaktım daha sonra forumdaki konuları okudukça N9 da kafamı kurcalamayan başladı ama nasıl desem içimdeki ses Galaxy S II diyor ama N9 da çok güzel telefon ne olur yardımcı olun. Çok kararsız kalmayı pek sevmiyorum ve bu seferde pişmanlık duyuyorum yardımcı olursanız sevinirim.



Şimdiden teşekkürler
 


nonamex

Üye
Galaxy S2 derim, Android'in onu acik.. MeeGo'nun daha zamana ihtiyaci var.
 
  • Beğen
Tepkiler: cascı
Kingmortall

Kingmortall

Üye
tabiki galaxy s2 kardeşim sorman bile hata arkadaşın dediği gibi androidin önü açık :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: cascı
_K@YIP_

_K@YIP_

Üye
Üzülerek Galaxy S2 Derim
 

cascı

Üye
    Konu Sahibi
benimde gönlüm Galaxy s2 de ancak çevre etkiliyo peki NFc fln gelecekmiş bir çok özellik sonra gelecekmiş doğrumudur arkdaşlar bu arada teşekkür ederm.:good:

----------Eklendi @ 13:27:58 ---------- Yazıldı @ 13:27:23 ----------

Üzülerek Galaxy S2 Derim

Neden üzülerek arkadaşım ??
 
'Patron

'Patron

Üye
MeeGo tabiki n9 internetten videolarına bak hem n9da android emulatorude olcak istediğin android uygulmaasını yukleyebilirsin
 
_K@YIP_

_K@YIP_

Üye
Nokıa Maliyeti Düşük Telefonlar Çıkarıyor Hep
 
  • Beğen
Tepkiler: cascı
Uruloki

Uruloki

Üye
N9 sadece videolarını izlediysen bile nedenini anlarsın
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
bence SII.
Benim için en büyük etmen tarayıcısı. :oke:
internet önemli değilse N9 :oke:
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Nokıa Maliyeti Düşük Telefonlar Çıkarıyor Hep

Biraz arastır bakalım.Orta düzey kullanıcıların anlayamacagı özellikler mutlaka her nokia modelinde vardır.Nokia mutlaka ufacık detayla bile fark yaratır.
Carl zeiss lensler dolby digital ses sitemleri vs.Malzeme kalitesi için yorum yapacaksan yanlıs telefon kullanıyosun fiyatından da belli (C5-03)
Soruya gelince kesinlikle N9 diyorum.Sisteminin grafikleri ve performansı hosuma gidiyor.Size göre maliyet islemci demek mi oluyor.
Çift çekirdek dendiginde millete korku salan 1 küsur ghz hızlarda çalısan S2'yi herkes uçak gibi bekliyordu ama begenilmeyen ip4 bile tokatlıyor uygulama çalıstırma ve tepkime hızlarında...
 
Saq0Leraa

Saq0Leraa

Üye
Biraz arastır bakalım.Orta düzey kullanıcıların anlayamacagı özellikler mutlaka her nokia modelinde vardır.Nokia mutlaka ufacık detayla bile fark yaratır.
Carl zeiss lensler dolby digital ses sitemleri vs.Malzeme kalitesi için yorum yapacaksan yanlıs telefon kullanıyosun fiyatından da belli (C5-03)
Soruya gelince kesinlikle N9 diyorum.Sisteminin grafikleri ve performansı hosuma gidiyor.Size göre maliyet islemci demek mi oluyor.
Çift çekirdek dendiginde millete korku salan 1 küsur ghz hızlarda çalısan S2'yi herkes uçak gibi bekliyordu ama begenilmeyen ip4 bile tokatlıyor uygulama çalıstırma ve tepkime hızlarında...

galaxy s2 işlemcisinin hakkını veriyor gerçekten uçak gibi telefon hiç kasmıyor . ip4 e gelirsek galaxy s2 her türlü tokatlar ip4 ü :ehe:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: cascı
franzliszt

franzliszt

Üye
Bu iki cihazada sahibim arkadas iphone 4 u oyun anlaminda tokatlayamaz ama sgs2 bazialanlarda saglam bahsedelim ;
İlki ses cihazda wolfsondan yamaha ses cipine gecilmis sesler mukemmel . 7.1 dolby e kadar destekliyor bunu mkv ye gomulu sesler icin yapmislar. Cihaz 60 kare 720p olsun 1080 p olsun kaymak gibi aciyor ,yeni islemci ile ve ram coklugundanda kaynaklanarak yeni bir teknoloji kullanmislar izlediginiz hd filmleri tam olarak pixele yerlestiriyor buda tv gibi yapiyor ekrani ve cok daha net gorunmesini sagliyor hem iphone la karsilastirdim hemde n8 le iphone 4 retina oldugu halde sgs2 BU teknoloji sayesinde daha net gosterdi tam oturdu ekran cunku,internet olarak nukemmel cihaz cok hizli bu konuda en guzel ozellikde bluetooth3 wireless direct transfer bir mp3 gonderme 1 saniye , on kamerasidaye g gayet iyi ben tavsiye ederim n9 da guzel hizli bir platformda ama android populer ve cihaz gercekten guclu oldugu icin sgs2 ye gectim islemci cok iphone4 un burnundan getirir bunu soyleyebilirim ama halen program oyun stabillik internette kalitede apple a kafa tutamaz
 
  • Beğen
Tepkiler: cascı
61semih

61semih

Üye
Biraz arastır bakalım.Orta düzey kullanıcıların anlayamacagı özellikler mutlaka her nokia modelinde vardır.Nokia mutlaka ufacık detayla bile fark yaratır.
Carl zeiss lensler dolby digital ses sitemleri vs.Malzeme kalitesi için yorum yapacaksan yanlıs telefon kullanıyosun fiyatından da belli (C5-03)
Soruya gelince kesinlikle N9 diyorum.Sisteminin grafikleri ve performansı hosuma gidiyor.Size göre maliyet islemci demek mi oluyor.
Çift çekirdek dendiginde millete korku salan 1 küsur ghz hızlarda çalısan S2'yi herkes uçak gibi bekliyordu ama begenilmeyen ip4 bile tokatlıyor uygulama çalıstırma ve tepkime hızlarında...

allah allah kım kımı tokatlıyor acaba :) hayatında 1kere androidli telefona sahıp olmamıs kısılerın ahkam kesmesıne hasta oluyorum ya :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: cascı
4PuNiSHeR

4PuNiSHeR

Üye
bence SII.
Benim için en büyük etmen tarayıcısı. :oke:
internet önemli değilse N9 :oke:

N9'un internet hızı SII'ye göre daha hızlı samsungta 1.2 ghz çift çekirdek olabilir ama meego nun farkı linux tabanının farkı burada ortaya çıkıyor.Piyasada tek geçeceğim telefon N9'dur.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
N9'un internet hızı SII'ye göre daha hızlı samsungta 1.2 ghz çift çekirdek olabilir ama meego nun farkı linux tabanının farkı burada ortaya çıkıyor.Piyasada tek geçeceğim telefon N9'dur.

bildiğim kadarıyla n9 tarayıcısinda flash yok. :oke:

----------Eklendi @ 15:14:16 ---------- Yazıldı @ 15:13:35 ----------

Bu iki cihazada sahibim arkadas iphone 4 u oyun anlaminda tokatlayamaz ama sgs2 bazialanlarda saglam bahsedelim ;
İlki ses cihazda wolfsondan yamaha ses cipine gecilmis sesler mukemmel . 7.1 dolby e kadar destekliyor bunu mkv ye gomulu sesler icin yapmislar. Cihaz 60 kare 720p olsun 1080 p olsun kaymak gibi aciyor ,yeni islemci ile ve ram coklugundanda kaynaklanarak yeni bir teknoloji kullanmislar izlediginiz hd filmleri tam olarak pixele yerlestiriyor buda tv gibi yapiyor ekrani ve cok daha net gorunmesini sagliyor hem iphone la karsilastirdim hemde n8 le iphone 4 retina oldugu halde sgs2 BU teknoloji sayesinde daha net gosterdi tam oturdu ekran cunku,internet olarak nukemmel cihaz cok hizli bu konuda en guzel ozellikde bluetooth3 wireless direct transfer bir mp3 gonderme 1 saniye , on kamerasidaye g gayet iyi ben tavsiye ederim n9 da guzel hizli bir platformda ama android populer ve cihaz gercekten guclu oldugu icin sgs2 ye gectim islemci cok iphone4 un burnundan getirir bunu soyleyebilirim ama halen program oyun stabillik internette kalitede apple a kafa tutamaz

teşekkürler hakan abi. :)
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
allah allah kım kımı tokatlıyor acaba :) hayatında 1kere androidli telefona sahıp olmamıs kısılerın ahkam kesmesıne hasta oluyorum ya :d:

Hocam aksam ne yedigimide söyle bari :d:
Androidi Gio'dan ibaret mi sanıyosun sen.Tokatlıyor iste oyun performansına gözlerimle sahit oluyorum ne zamandır.Videolarda var uygulama ve oyunları test eden.Al kamerasınıda tokatlamıs bak ŞILAAAK diye :ehe İp4 ve N9 king gerisi yalan.Robotla olmaz bu is :kop:
[video=youtube;W4A8j7sUl9M]http://www.youtube.com/watch?v=W4A8j7sUl9M[/video]
 
  • Beğen
Tepkiler: BLasTeaR ve cascı
__xXx__

__xXx__

Üye
Biraz arastır bakalım.Orta düzey kullanıcıların anlayamacagı özellikler mutlaka her nokia modelinde vardır.Nokia mutlaka ufacık detayla bile fark yaratır.
Carl zeiss lensler dolby digital ses sitemleri vs.Malzeme kalitesi için yorum yapacaksan yanlıs telefon kullanıyosun fiyatından da belli (C5-03)
Soruya gelince kesinlikle N9 diyorum.Sisteminin grafikleri ve performansı hosuma gidiyor.Size göre maliyet islemci demek mi oluyor.
Çift çekirdek dendiginde millete korku salan 1 küsur ghz hızlarda çalısan S2'yi herkes uçak gibi bekliyordu ama begenilmeyen ip4 bile tokatlıyor uygulama çalıstırma ve tepkime hızlarında...
kesinlikle katılıyorum bence de n9
 
Uruloki

Uruloki

Üye
e yani kullanan yazmış oyun anlamında ve sistemin stabilitesi konusunda sgs2 tokatlayamaz iphone 4 diye e nerde çift çekirdek işlemci ki iphone 4 de işlemci downclock edilmiştir hızı 750mhz civarı siz düşünün farkı ee tabi hakan abinin dediği gibi belli farklards var mesela mkv olayı ki 1080p çekim ve oynatımı ben hala saçma buluyorum mesela lens ufak net çıkmaz iki ekran çözünürlüğü belli her ne kadar tam oturtsada tam manasıyla 1080p olmaz ama yok kardeşim ben multimedya oynatıcı istiyorum evde lcd ye bağlıcam diyorsanız o duruma okey ama gerisi için saçma ki şunu da belirtmek istiryorum N9 da conversations nokia nın belirttiği gibi üçüncü parti uygulamalar flash player destekliyor örnek olarak mozilla fennec ee hız konusunda kanıt isteyen olursa ki pistelero vermiş bir video ama tatmin olmayanlar iphone 4 vs sgs2 yazıp ordan her hangi bir videoyu izlesinler sonrasında iphone 4 vs n950 yazıp videoyu izlesinler ne demek istediğimi anlayacaksınız

----------Eklendi @ 18:29:53 ---------- Yazıldı @ 18:19:24 ----------

artı sadece 1080p mkv olayında N9 canınızı sıkabilir mp4 olarak oynatabiliyor(yuh üç sene önceki çip diyenlere özel) sonra dolyb digital sertifikası ile her türlü birinci olacak ses kalitesini unutmayalım aynı zamanda çoklu işlem performansı(ki çift çekirdek burda işe yarıyor ama android bunu 3'ncü sürümü olan honeycomb da başarabilmiş sistem) resmi açıklama 100 uygulamaya kadar sorun yaratmadan uygulamaya açmaya devam(ki şunu belirtmek isterim ne ios ne de android de ki gibi uygulamayı dondurmuyor arkada çalışıyor bildiğiniz görmek isteyen olursa n9 yazıp ilk videolarda software yazan bir video var ordan görebilir ayrıca 720p videoyu swipe işlemi ile kaydırırken oynatmya devam ediyor(yuh üç senelik çip diyenlere özel ) ve t3 ün yaptığı incelemece 200 evet 200 uygulamaya kadar sorun yapmadan çoşturabiliyor cihaz) yani çift çekirdekmiş filan bunlar martaval boşuna sadece 1080p mkv açmaya yaracak ki onu da yukarıda açıkladım isteyen olursa açabilirim işte tüm bu nedenlerden dolayı N9 şunu da eklemek istiyorum SGS2 MeeGo yüklü gelse idi performansı o zaman görürdünüz aynı anda hem 1080p çekip hemde hd oyun oynabilirdiniz
 
nalcam22

nalcam22

Üye
samsung gs2 tabikide
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
Hocam aksam ne yedigimide söyle bari :d:
Androidi Gio'dan ibaret mi sanıyosun sen.Tokatlıyor iste oyun performansına gözlerimle sahit oluyorum ne zamandır.Videolarda var uygulama ve oyunları test eden.Al kamerasınıda tokatlamıs bak ŞILAAAK diye :ehe İp4 ve N9 king gerisi yalan.Robotla olmaz bu is :kop:
[video=youtube;W4A8j7sUl9M]http://www.youtube.com/watch?v=W4A8j7sUl9M[/video]

sağdaki daha net :yuru
 


Üst Alt