arkadaşlar lütfen ardımci olurmusunuz!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
_düzceli_81

_düzceli_81

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar lütfen ardımci olurmusunuz!!!
Acill !!!!!
arkadaşlar ben pc ye ram, ekran karti, anakart alcamda bi yardimci olursanız çok sevinirim....:oke:
 


aliens

aliens

Üye
Acill !!!!!
arkadaşlar ben pc ye ram, ekran karti, anakart alcamda bi yardimci olursanız çok sevinirim....:oke:

Olmasına herkes yardımcı olmak ister fakat, sen ne kullandığını (sistem detaylarını) ve en önemlisi bu upgrade sonrası sistemden beklentilerini ve bütçeni yazarsan tabiki yorumlar yapılacaktır.
 
_düzceli_81

_düzceli_81

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim şimdi ben şimdi ana kart ekran kartı ve ramı değiştircem drr idi drr 3 yapcam da değiştirdikten sonra pc de rahat oyun oynamaq ve film izlemeq istiyorum kardeşim şimdi internette sörf yaparken bile donuyo bi yardımcı olursan...donması nordalde bence 256 mb ekran kartı 32 bit 512 mb ram var pc de...

--------------- Ekleme ---------------

bide 400-500 mevlağayla kapatabilirmiyiz acaba__?
 
_düzceli_81

_düzceli_81

Üye
    Konu Sahibi
arkadaş lar ltf bi yardımcı olurmusun :ağlarım:
 
aliens

aliens

Üye
şu anda kullandığın sistemin tüm detaylarını yazarmsıın.. işlemci, psu, ram vs vs. verdiğin bilgilere göre bir değerlendirme yapalım.

ram, ekran kartı, anakart değişimi demişsin; bu durumda işlemci de alman senin yararına olacaktır.
 
_düzceli_81

_düzceli_81

Üye
    Konu Sahibi
işlemci amd sempron(tm) processor, ram 3000+ 1.81ghz 512mb, bu kadar biliyorum kardeş ne istiyonqi daha...
 
k@rizm@tik

k@rizm@tik

Üye
kardeşim işlemcin 940 pin heralde anakartını değiştiğin zaman işlemcinide değişmen gerek çünki ddr3 lü anakartlar 938 pin yani AM3 ama ddr 2 ile yetinirim dersen asusun anakartları var bi bak vatana falan.ama ddr3 dersende işlemcide almak zorundasın.aynı olay benim başımdada var anakartım gitti yeni anakart almak zorundayım düşünüyorum ne yapıcam.
 
_düzceli_81

_düzceli_81

Üye
    Konu Sahibi
değiştircem de kardeş bana güzel bi liste yapsanız rica etsem anakart, ekran kartı, ram,işlemci,hartdisk olsun bende onlara bi bakim internetten ona göre alim ben şimdi bilmiyorum hangi marka daha iyii hangi model daha iyii bi yardımcı olsanaız......çoq sevinirim...

--------------- Ekleme ---------------

ben bişiler buldum ama sizle bi paylaşim güzelse alırım

ekran kartı:PCI-Express, Video chipset: ATI Radeon, Soğutma: Aktif, Grafik işlemci hızı: 625 MHz, Grafik hafıza hızı: 1986 MHz, Hafıza ölçüsü: 1024 MB, Hafıza çeşidi: DDR3, Bellek veriyolu: 256 bit, DirectX: 10.1, OpenGL: 2.1, NVIDIA SLI: Hayır, ATI 231 TL

ram:Kingston 2GB 1600MHz CL9 DDR3 71 TL

anakart:Asus M4A77TD Pro/U3S6 Sc938 AMD Uyumlu 175 TL

hardisk:Western Digital 500GB 67 TL

sizce bunlar iyiimi ???

bide arkadaşlar 256 bit 1gb mı yoksa 128 bit 2gb mi hangisi daha iyii__?:hmmm

--------------- Ekleme ---------------

bu arada hepinize çok teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için:oke:
 
_düzceli_81

_düzceli_81

Üye
    Konu Sahibi
lütfen biri yardımcı olabilirmi :ağlarım:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt