kontsergen
Üye
arkadaşlar k790i aldım programa ve oyuna ihtiyacım var
arkadaşlar başlıktada belirtiğim gibi yeni k790i aldım ve eski bir nokia'cı olarak hiç bir şey bilmiyorum s.e hakkında duyduğuma göre cam driver diye bir program varmış n95'ten daha kaliteli çekiyormuş telefon bu programı aradım fakat bulamadım nette bi yardım ederseniz sevinirim en son ve türkçe olan sürümü olursa iyi olur birde önemli ve güzel program paylaşırsanız sevinirim. reel futbol 2010,pes10,fifa 10 gibi oyunların linkinide paylaşırsanız sevinirim bu arada telefonun bataryası ortamala ne kadar gider acaba ben ikinci el aldım çabuk bitiyor acaba bataryamı bozuk ? birde yazı tiği filan değişebiliyormuş galiba onu nasıl yapabilirim ? cevaplarınız için şimdiden tşkler...



