arkadaşlar k790i aldım programa ve oyuna ihtiyacım var

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kontsergen

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar k790i aldım programa ve oyuna ihtiyacım var
arkadaşlar başlıktada belirtiğim gibi yeni k790i aldım ve eski bir nokia'cı olarak hiç bir şey bilmiyorum s.e hakkında duyduğuma göre cam driver diye bir program varmış n95'ten daha kaliteli çekiyormuş telefon bu programı aradım fakat bulamadım nette bi yardım ederseniz sevinirim en son ve türkçe olan sürümü olursa iyi olur birde önemli ve güzel program paylaşırsanız sevinirim. reel futbol 2010,pes10,fifa 10 gibi oyunların linkinide paylaşırsanız sevinirim bu arada telefonun bataryası ortamala ne kadar gider acaba ben ikinci el aldım çabuk bitiyor acaba bataryamı bozuk ? birde yazı tiği filan değişebiliyormuş galiba onu nasıl yapabilirim ? cevaplarınız için şimdiden tşkler...:bye2::bye2:
 


kontsergen

Üye
    Konu Sahibi
bulamadım hocam .
 

kontsergen

Üye
    Konu Sahibi
hocam oyunlar tamamda ben nerden bulacam cam driver'i
 

Perfect!

Üye
cam driver hiç duymadım.bilmiyorum. Başka bi konu aç sadece cam driver arıyorum k790 içn yaz yardm yaz. İşte konu başlığını ona göre yap. Bence bilen çıkar.

--------------- Ekleme ---------------

ayrıca böyle programlara gerek yok bence telefon 2mp ise öyledir. Donanım sonuçta yazılim daha verimli kullanmayi bide işi kolaylştrmaya yarar.

--------------- Ekleme ---------------

yada önce bunları dene




 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt