Elimde var sizin kartınızdan da. Malesef oyun için uygun seçim değil bu kartlar. Fiyatları uygun olsa da. En az HD7770 gibi bir kart alınmalı.Fiyatına göre iyidir bence hatta bende bundan almayı düşündüm sonra gittim radeon 6570 aldım
Evet en az 7770-7790 kartları tercih edilmeli çok hata yapmışsın keşke bi foruma danışsaydınElimde var sizin kartınızdan da. Malesef oyun için uygun seçim değil bu kartlar. Fiyatları uygun olsa da. En az HD7770 gibi bir kart alınmalı.
Ancak Red alert 2 yaşındaki oyunları rahat oynarsın bu kartla ya da 1024x768 çözünürlükte. Yoksa mouse lag ile boğuşacaksın fps'lerde. Tecrübe ile sabittir. Almışsın artık sağlık olsun. Çok da oyun oynamıyorsun anlaşılan. Seni memnun edebilir.Ilk mesajım da oyun için dedim en son çıkan oyunlar değil yanlış anlamayın
