Tavsiye Arkadaşlar geforce 630 ekran kartı hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

LimePie

LimePie

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar geforce 630 ekran kartı hakkında
Arkadaşlar geforce 630 ekran kartı aldım performansı nasıl dır oyunlarda sorun çıkarır mı birde bende 400watt psu var ama ekran kartı 350 watt istiyor çalıştırır mı ? Bilgi verebilir misiniz
 


DalvikCache

DalvikCache

Üye
350 istiyorsa çalıştırır tabiki hem kartı aldığına göre test edip sonuçları bizimle paylaşabilirsin.
 
LimePie

LimePie

Üye
    Konu Sahibi
Kartı satın aldım suan kargo da yanlış yazdım elime ulaşmadı daha ben çok birşey beklemiyorum zaten
 
DalvikCache

DalvikCache

Üye
YouTube da gameplay videoları var GTA 4 bf3 mw2012 falan sorunsuz oynatıyor
 
LimePie

LimePie

Üye
    Konu Sahibi
Güzel o zaman sıkıntı yok gelince artık bakcaz
 
The Benefit

The Benefit

Üye
Kötü bir ekran kartı. Almakla hata etmişsin. Özellikle oyun için almışsan.
 
DalvikCache

DalvikCache

Üye
Fiyatına göre iyidir bence hatta bende bundan almayı düşündüm sonra gittim radeon 6570 aldım
 
The Benefit

The Benefit

Üye
Fiyatına göre iyidir bence hatta bende bundan almayı düşündüm sonra gittim radeon 6570 aldım
Elimde var sizin kartınızdan da. Malesef oyun için uygun seçim değil bu kartlar. Fiyatları uygun olsa da. En az HD7770 gibi bir kart alınmalı.
 
Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
Elimde var sizin kartınızdan da. Malesef oyun için uygun seçim değil bu kartlar. Fiyatları uygun olsa da. En az HD7770 gibi bir kart alınmalı.
Evet en az 7770-7790 kartları tercih edilmeli çok hata yapmışsın keşke bi foruma danışsaydın
 
sata3

sata3

Üye
Yazık ettın paraya
 
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
630 dandik bir kart oyun için aldıysan kötü bir seçim. Almadan önce konuyu açsaydın keşke.
 
LimePie

LimePie

Üye
    Konu Sahibi
Yok arkadaşlar ben oyun için almadım zaten hd çıkışlı uygun fiyatlı bir ekran kartı almak istedim bu kart bana uygun geldi
 
  • Beğen
Tepkiler: Van Hohenheim
LimePie

LimePie

Üye
    Konu Sahibi
Ilk mesajım da oyun için dedim en son çıkan oyunlar değil yanlış anlamayın
 
The Benefit

The Benefit

Üye
Ilk mesajım da oyun için dedim en son çıkan oyunlar değil yanlış anlamayın
Ancak Red alert 2 yaşındaki oyunları rahat oynarsın bu kartla ya da 1024x768 çözünürlükte. Yoksa mouse lag ile boğuşacaksın fps'lerde. Tecrübe ile sabittir. Almışsın artık sağlık olsun. Çok da oyun oynamıyorsun anlaşılan. Seni memnun edebilir.
 
LimePie

LimePie

Üye
    Konu Sahibi
Benim bundan önceki kartım daha kötüydü geforce 210 gene 630 bundan iyidir
 

yusuf1998x

Üye
eğer 630 un yerine amd 6570 aldıysan iyi yapmışsın. Amd centerden biraz hızlaeı artır. Oyunlara gelincee yeni çıkam ağır oyunlarda yetersiz kalıyor ama lowda açar 2013 öncesi her oyunu mutlaka açar low medium high gibi oynarsın ama 2013 sonrası oyunlarda grafikler bayağı bi ağırlaştı yetersiz kalıyor artık
 
LimePie

LimePie

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar dediğim gibi bu ekran kartından fazla birşey beklemiyorum çok ağır oyunlar için alsaydım paramı biriktirip en son sistemi alırdım ama bilgisayara o kadar para yatıramam
 

yusuf1998x

Üye
6570 senin için ideal :)
 
Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
630 almış bile :) Zaten 6570 le 630 giriş seviyesi kartlar pek fark yok aralarında.
 

yusuf1998x

Üye
nasıl yok ben de 6570 var alırken test sonuçları olsun kartların performansları olsun hepsine baktım arada ciddi fark var evet ikiside giriş seviyesi ama 6570 gerçekten daha iyi
 


Üst Alt