messevim
Üye
Arkadaşlar fikirlerinize ihtiyacım var...
wildfire s telefonum var. 3 aylık daha. nokia e72 ye takas edeyim mi siz ce ? üzerine de 100 lira verecek. e72 nin de bluthooth kulaklıktan tutun bir sürü hediyesi var. sizce kabul edeyim mi ?bu işlerden iyi anlayanlara sormadan karar vermek istemedim




