Arkadaşlar en acilinden telefon tavsiyesi!!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
darkwolf33

darkwolf33

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar en acilinden telefon tavsiyesi!!!!
arkadaşlar anneme yeni bir telefon alacağız.dokunmatik telefonları pek sevmiyor bu yüzden ya qwerty li bir telefon ya da normal telefon alacağız.size güvendiğim için bu konuyu açmış bulunmaktayım her türlü marka yazabilirsiniz kısacası dokunmatik olmayan her türlü marka olabilir şık bir bayan telefonu önerilerinizi bekliyorum acil olduğundan cevap yazarsanız sevinirim iyi forumlar:)
 


_ardaa

_ardaa

Üye
E serisi klavyelilerden biri olabilir, mesela e72 yada e6 siyah(dokunmatik + klavye), e6 klavyeli modelleri içinden en şık olanı bence.

Başka marka istersen yanlış yerde olduğunu hatırlatmak isterim:)
 
qsaw

qsaw

Üye
6200 eski telleri bimem ama konu yanlış yerde burada alabileceğin tek öneri e6
 
darkwolf33

darkwolf33

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar galiba haklısınız konunun yeri burası değildir ancak deneyimler ve gözlemlerinizi özel mesaj olarak gönderirseniz sevinirim
 
qsaw

qsaw

Üye
arkadaşlar galiba haklısınız konunun yeri burası değildir ancak deneyimler ve gözlemlerinizi özel mesaj olarak gönderirseniz sevinirim
6300 gayet sağlam, dayanıklı ve fazla telefonla uğraşmayanlar için çok güzel bir tel benim abim 3 sene kullandı bu ara telefon alırken (helede çocuklar ve yaşlılar) sar seviyesi en düşüğe indirgenmiş telefonlar tercih edin
 
distakjo

distakjo

Üye
general mobile ın vardı güzel bi bayan telefonu. Beyaz qwerty klavye. Modeli diamond idi heralde. Hem çift hattı da destekliyor.
 
cyber

cyber

Üye
En kralından bi 6303i classic öneririm
 
rapman

rapman

Üye
blackberry curve ya da bold
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
PrisonerMacTavish
Cevap
24
Görüntüleme
1K
0MG90
darkwolf33
  • Kilitli
Cevap
9
Görüntüleme
562


Üst Alt