arkadaşlar bugun için kalacak ev aranıyoo :D

Sponsorlu Bağlantılar

minoo

minoo

Üye
Dha babasi ewe qlmemstr Gökhanin :zuhaha:
 


Revengeful

Emekli Yönetici
:d:
 
Aziz™

Aziz™

Üye
smackdown müsabakası olacak:d:
 
minoo

minoo

Üye
Mert'in tsk belqesni alalm seninms qbi kandralm babani? :ehe
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Ortalamam,75 zayıfım yok..
Belge sınırlı sayıda gelmiş,vermediler bana yahu..
Benim belge çerçeveletme hayalim de bitti.
 
Aziz™

Aziz™

Üye
niye vermedilerki olurmu öyle şey..:hmmm
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
öldüm gülmekten Allah kurtarsın:ehe:ehe
 
'Davut

'Davut

Üye
Gökhan baban birşey derse dersin bu benim hayatım kimse karışamaz...:D
 
minoo

minoo

Üye
:zuhaha: ck heyecnli :ehe
 
aLone

aLone

Üye
4.senenin sonunda teşekkür alabildim çok şükür:ehe
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
yaw diyecem babam derse bişey neden yüksek not almadın evladım derse bende yükseklik korkum var baba derim :D :ehe taktir teşekkür falanda alıcaktım ama kagıt kalmamış yahu :ehe

--------------- Ekleme ---------------

Mert'in tsk belqesni alalm seninms qbi kandralm babani? :ehe
olur valla ödünç versin bigünlügüne :D
 
minoo

minoo

Üye
Way arkads ya kardsmin karne b.k ama kalayi ben de yedm ii mi yrn snawa qircm moral kalmadi tóbe bsi dcm smdi :sinir
 
Aziz™

Aziz™

Üye
ne olacak LYS yahu..
 

Revengeful

Emekli Yönetici
:d:
 
Aziz™

Aziz™

Üye
:d:
 


Üst Alt