Arkadaşlar bir telefon buldum bir bakın

Sponsorlu Bağlantılar

Seglopsi

Seglopsi

Üye


casperin telefonu 900tl
bu telefonun inceleme videosu var bakın. oldukca basarılı

qualcomm islemcili modeli 700 lira. (4 cekirdek 1.2 GHz, Adreno203 Gpu, 1 Gb ram.) gerci casper'in islemcisinde Arm Cortex-A8 cekirdegi vardi, bu cihazda A7 var ama %10-15 gibi bir islemciden geride olsa da Gpu'su ile fark yaratir zaten.
 


Buğra

Buğra

Admin
islemci ve gpu olarak gm discoveryden geride casperin bu ürunu :) adreno 203 cok eski bir gpu
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
qualcomm'un islemcisi daha iyi bir defa Arm-Cortex A8.
 

erolustun

Üye
Benzer baslikli bir konuyu bende acmistim birkac gun once. Admin cihazin reklamini yaptigim gerekcesiyle konuyu cop kutusuna gondermisti. Konunun tekrar acilmis olmazina sevindim. Telefon gayet guzel. Mavi renginden bulursam ben de almayi dusunuyorum. Kullanici yorumlarini da takip ediyorum bu arada.
 
BlindMyEyes

BlindMyEyes

Üye
Konuyu ve yorumları takip ediyorum almayı düşünüyorum olumlu bir netice olursa
 
gkcll

gkcll

Üye
Bu iste bir sorun vardir mutlaka bu kadar iyi ozellikleri bu fiyata veremezler :hmmm
bence sorun yoktur aslında diğerleri 2 bin tl ye satıyor adı var birde reklam parasınıda bizden çıkarıyor mesale s3 ilk çıktığında 2 bin tl idi şimdi bin tl var demekki bin tlye bile satılabiliyormuş çünkü üretriimi devam ettiği düşünürsek bin tl garip değil mi? örnek 100 bilmem kaç cm ekranlı led tv ler 1650 1250 fiyata küçücük 4.5 5 cm telefonlar 2 bin 1,5 tl sence hanginin maliyeti fazla yani bu telefon kurtarır yoksa kimse zarar ettiği işi yapmaz sadece isim ve reklam olmadığı için ucuz ;)
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
bence sorun yoktur aslında diğerleri 2 bin tl ye satıyor adı var birde reklam parasınıda bizden çıkarıyor mesale s3 ilk çıktığında 2 bin tl idi şimdi bin tl var demekki bin tlye bile satılabiliyormuş çünkü üretriimi devam ettiği düşünürsek bin tl garip değil mi? örnek 100 bilmem kaç cm ekranlı led tv ler 1650 1250 fiyata küçücük 4.5 5 cm telefonlar 2 bin 1,5 tl sence hanginin maliyeti fazla yani bu telefon kurtarır yoksa kimse zarar ettiği işi yapmaz sadece isim ve reklam olmadığı için ucuz ;)

Televizyon ve telefon konusu benimde hep kafami karistirmistir ama ikisi ayni sey degil, telefonlar dokunmatik mesela ve o teknolojiyi incecik bir cihaza sigdirmasi var, yok gpu'su, islemcisi, rami derken fiyat ucuyor gidiyor, televizyonla aralarinda daglar kadar fark var. Ayrica 200 tl'lik bir tablette 1gb ram ve 2 cekirdek var ama benim eski xperia neo (2011 serisi) 300 mb ram ve tek cekirdekli islemcisi ile 200 tl'lik tablete performans olarak fark atiyor. Bilmem anlatabildim mi?
 
gkcll

gkcll

Üye


Televizyon ve telefon konusu benimde hep kafami karistirmistir ama ikisi ayni sey degil, telefonlar dokunmatik mesela ve o teknolojiyi incecik bir cihaza sigdirmasi var, yok gpu'su, islemcisi, rami derken fiyat ucuyor gidiyor, televizyonla aralarinda daglar kadar fark var. Ayrica 200 tl'lik bir tablette 1gb ram ve 2 cekirdek var ama benim eski xperia neo (2011 serisi) 300 mb ram ve tek cekirdekli islemcisi ile 200 tl'lik tablete performans olarak fark atiyor. Bilmem anlatabildim mi?
evet anladım zaten tabi karşılaştırmadm ama maliyet olarak konu aldım zaten artık led tv larde internete giriyor oyun oynuyor smart tv ler her neyse mesala şuan güzel bişeye değindin mesala telefon özlikeri ile aynı tablet daha ucuz oluyor sebebi ise sim yuvası herhalde neyse artık bi arkadaş alıp inceleme yaparsa iyi olur bu telefon için hayırlısı bakalım belikide sende haklı olabilirsin en iyisi biraz beklemek.
 
LimePie

LimePie

Üye
    Konu Sahibi
Alan arkadaşlar inceleme yaparsa sevinirim iyi kötü yanlarını öğreniriz ve ona göre hareket ederiz.
 

Benzer Konular

0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı
eflatun987
Cevap
3
Görüntüleme
537
DarkredBlue61
DarkredBlue61
Cevap
28
Görüntüleme
2K
DarkredBlue61


Üst Alt