Arkadaslar bir sorunum var Allah rızası için diyorum Okul açılmadan yapayım yardım edin.

  • 10 Eylül 2013
  • 511 Okunma
  • 3 Cevap

  1. Arkadaşlar öncelikle bilenler nolur yardım etsin. Telefonumda hiçbişe calısmıyor şebeke felan sorunu vardı bende root atıcam odin le ama download yeri gelmiyor

    TEL SİSTEMİ
    Samsung galaxy s3 (replika)(korea)
    Android 4.1.9 dan 4.2.2 çıkartıcam.

    Telefonum açıkken gelmiyor kapatırken ses kısma tışı sonra ortadaki tuş sonra telefonu açma kapatma tuşuna aynı anda bastığımda açıkken değilde telefon kapalıyken şöyle bişe geliyor download değil ama

    resim olarak atıyım lütfen yardım böyle bişe çıkıyor < Resmi açmak için tıklayın >




    NORMALDE ÇIKMASI GEREKEN

    < Resmi açmak için tıklayın >


    AMA ÇIKMIYOR ODİNLE DEVAM ETTİREBİLİRİM 4.2.2 İNDİRDİM AMA ÇIKMIYOR NOLUR YARDIM
     


    Yazan: emirxlo
  2. replika icin 4.2.2 mi var da buldun. 4.1.9 diye bi surum de yok orda yazan gercek bilgi degil. bulduysan odinle yuklencegini sanmiyorum. resimdeki orjinal samsung ayni sey cikmasini bekleme replikadan. format at sadece baska surum olacagini sanmiyorum
     

  3. şey acaba kısıtlaştırılmış erişim sorunu nedir? şebeke çekmiyorda :( yardım edermisiniz
     
  4. ilk defa duydum telefoncuya git mumkunse aldigin yere git daha iyi yardimci olur
     
Yüklüyor...
21/09/2018 - 02:51