denizci535
Üye
Saruman aslinda konu N9 kotu meselesi degil bizim N9 ile ilgili denizci ile ayni fikirde oldugumuz bir, ve olmadigimiz bir olmak uzere iki konu var
ayni fikirde olmadigimiz konu ben n9 un donanim olarak 1ghz olarak hicbir hiz sorunu yasamayacagini ifade ediyorum o cift cekirdekte israr ediyor, ben cift cekirdegin ureticilerin cihaz satmak icin yarattiklari bir politika oldugunu aslinda cokta gerek olmadigini cunku 1GHZ hizin yeterli oldugunu ve bir artisininda bataryayi fazla tuketmemek oldugunu soyluyorum ve bu konuda anlasamiyoruz
anlastigimiz konu ise nokia nin n9 u fazla desteklemeyecegini dusunuyor olmamiz cunku bu bir nokia klasigi olmus durumda yalniz ben diyorumki su anda gorunen o ki meego maemo kadarda desteklenmeyecek ve buna iki neden gosteriyorum birincisi maemo varken android yoktu ve maemo kendisine gelistiriciler arasinda uzun zaman bulabildi ve isletim sistemi harici yazilima yonelik bir kisim programlari olusturuldu mesela n900 de su anda 20 tane medya player bulabilirsin veya atiyorum mac changer programi ara bulabilirsin ve birde tersten bakinca n9 da ne ciksa n900 e port edilebiliyor n9 un donanimi ustun desen aslinda n900 ile arasinda cokta fark yok rezulasyonlar ayni cpu ayni ram denen olay zaten hikaye cunku n900 de de 1GB ta kadar swap varki swapin Millet ne kadar aksini iddia etsede normal ramden farki yok yani n9 ile n900 arasinda n9 lehine su an cokta asiri cazip bir fark yok ...ama nedir yeni platformdur su an calismalar onun uzerinedir o ayri ve eger yeterli populizm yaratirsa alir bakariz o zaman donanim sorunu zaten olmayan bir cihaz oldugu icin o yondende bir sorun olmaz o ayri konu
yalniz burada n900 ile artik symbianin da altina dustuk 800x480 lik bir cihaz ile 360x640 bilmem kac symbian ileri oldu linux ve alt yapisinin esamesinin onemi kalmadi hatta dma ozelligi olmayan 30 GB hafizasinda bosluk oldugu halde hafizayi bosaltin acik uygulamalari kapatin yeniden deneyin diyen ekrana baktimi pixelleri sayilan symbian n900 den ustun oldu onu birak debianlari ubuntulari androidi meego yu calistirabilen bilgisayarla ayni sekilde surf yapabilen ve bildigin linux uzerinden maemoyu calistiran bir cihaz symbianli c7 karsisinda madara oldu buna ne dersin![]()
aklisin ne diyelim... iste anlatmak istedigim ama drr2 rami baska cift islemci cift kanal olunca isinma olayi minimuma iniyor ve bataryayi daha yavas bosaltiyor ondan diyorum ama cift islemci gerekli degil ona katiliyorum tamamen cift islemciyi rahatlatmak icin cift kanal yada uc kanal gecisler olmadikca cift islemcinin degeri yok... yani sana tamamen katiliyorum.



