Arkadaşlar bi yardımcı olur musunuz?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cihan628

cihan628

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar bi yardımcı olur musunuz?
Arkadaşlar ben bi ipad 3 getirtcem isviçreden garantisi falan herşeyi olcak peki buraya geldiğinde garantide herhangi bir sorun çıkarmı?

he arkadaşlar bide ipad böle kullanışlı birşey mi yoksa o paraya laptopda alabilirim bi size sorayım dedim kullananlar bi anlatsa bana.
 


R.A.M

R.A.M

Üye
Leptop almanı tavsiye ederim ben ipadde kullandım şuanda android tablet kullanıyorum hiçbiri leptop'un verdiği tadı vermiyor.
 
klongs

klongs

Üye
bence laptop al benim gözümde tabletler telefonların büyütülmüş halinden başka bir şey değil
 
cihan628

cihan628

Üye
    Konu Sahibi
saloun beyler peki cihaz buraya geldinde garanti sorunu olurmu?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Cevap
15
Görüntüleme
873
MAERKEK
Cevap
5
Görüntüleme
2K
DarkredBlue61
Cevap
2
Görüntüleme
1K
PALA.


Üst Alt