cihan628
Üye
Arkadaşlar bi yardımcı olur musunuz?
Arkadaşlar ben bi ipad 3 getirtcem isviçreden garantisi falan herşeyi olcak peki buraya geldiğinde garantide herhangi bir sorun çıkarmı?
he arkadaşlar bide ipad böle kullanışlı birşey mi yoksa o paraya laptopda alabilirim bi size sorayım dedim kullananlar bi anlatsa bana.
he arkadaşlar bide ipad böle kullanışlı birşey mi yoksa o paraya laptopda alabilirim bi size sorayım dedim kullananlar bi anlatsa bana.
