arkadaşlar bi yardım yav lütfen kararsız kaldım içeri buyrun

  • 12 Kasım 2010
  • 498 Okunma
  • 2 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. ya bende ipod touch 3nd gen 8gb var ve ben bunu satıp iphone almayı düşünüyorum 3g'mi alsam 3gs'mi arasında kararsız kaldım . . . 3gs daha hızlı biliyorum ama bana hızı ipod'dan aşağı olmasın yeter yani ipod touch'm ile iphone 3g arasında ne gibi fark var çünkü 3gnin fiyatı daha uygun 3gs'e göre lütfen bi yardım edin :)
     


    Yazan: emreilhans
  2. 3gs daha hızlı işlemcisi 1mhz ve rami 256 mb 3g yi bilmiyorum ama apple artık 3g den desteği çekiyor.
     
  3. ouw saol nadir abi yaw iyi oldu bunu bilmem :)
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
24/09/2018 - 23:04