mrt-06
Üye
arkadaşlar bi bakarmısınız
Ben bugün internetten bir oyun indiricem command the generals oyunu öncelikle indireceğim alet netbook (mini dizüstü bilgisayar)
Özellikleri: ATOM N2600 1.6GHZ İŞLEMCİ
2CB RAM
762MB windows 7 starter ile paylaşımlı ekran kartı
1024.600 ekran çözünürlüğü
Arkadaşlar bu sistemde bu oyunu oynayabilirmiyim çözünürlük vs sorun olur mu?
(not:zero hours değil)
Özellikleri: ATOM N2600 1.6GHZ İŞLEMCİ
2CB RAM
762MB windows 7 starter ile paylaşımlı ekran kartı
1024.600 ekran çözünürlüğü
Arkadaşlar bu sistemde bu oyunu oynayabilirmiyim çözünürlük vs sorun olur mu?
(not:zero hours değil)


