arkadaşlar bi bakarmısınız

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mrt-06

mrt-06

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bi bakarmısınız
Ben bugün internetten bir oyun indiricem command the generals oyunu öncelikle indireceğim alet netbook (mini dizüstü bilgisayar)
Özellikleri: ATOM N2600 1.6GHZ İŞLEMCİ
2CB RAM
762MB windows 7 starter ile paylaşımlı ekran kartı
1024.600 ekran çözünürlüğü
Arkadaşlar bu sistemde bu oyunu oynayabilirmiyim çözünürlük vs sorun olur mu?
(not:zero hours değil)
 


lordufuk

lordufuk

Üye
rahat oynarsın
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Yılların oyunu :D
 
Xelord

Xelord

Üye
Oynarsın, eski ve güzel bir oyun :)
 

balabanya

Üye
oyun yöneticisi count indir
 
PremiumWork

PremiumWork

Üye
Sanırım kaldırır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

mrt-06
Cevap
4
Görüntüleme
639
Silinen Üye 2278206
mrt-06
Cevap
1
Görüntüleme
433
Eralp YKN
mrt-06
Cevap
3
Görüntüleme
977
mrt-06


Üst Alt