arkadaşlar bi bakarmısınız acil

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bi bakarmısınız acil
babam 2010 faturalı hattını faturasız yaptı ve bugün şu mesaj geldi ne yapmamız lazım
Hattinizin 2011 ve oncesinden kalan toplam 22,5 TL borcunu bu ay odeyin,bu borcun faizinden kurtulun.Sizi Turkcell Iletisim Merkezlerine bekliyoruz .Detayli bilgiye www.turkcell.com.tr/faiz-indirimi adresinden ulasabilirsiniz.
 


S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
Ne mi yapmanız lazım acil olarak gidip ödemeniz lazım. Aksi halde faizleriyle çok daha fazla bir borç altına girebilirsiniz. Yanlışlık olduğunu düşünüyorsanız da Turkcell müşteri hizmetlerini aramanızda fayda var.
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
    Konu Sahibi
Ne mi yapmanız lazım acil olarak gidip ödemeniz lazım. Aksi halde faizleriyle çok daha fazla bir borç altına girebilirsiniz. Yanlışlık olduğunu düşünüyorsanız da Turkcell müşteri hizmetlerini aramanızda fayda var.

tamam hocam çok saol
 

rapidline

Üye
yanlişlık yok zaten fatura döneminden numara taşıma dönemine kadarki tutar bu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt