DaNq3rB0y
Üye
arkadaşlar bi bakarmısınız acil
babam 2010 faturalı hattını faturasız yaptı ve bugün şu mesaj geldi ne yapmamız lazım
Hattinizin 2011 ve oncesinden kalan toplam 22,5 TL borcunu bu ay odeyin,bu borcun faizinden kurtulun.Sizi Turkcell Iletisim Merkezlerine bekliyoruz .Detayli bilgiye www.turkcell.com.tr/faiz-indirimi adresinden ulasabilirsiniz.
Hattinizin 2011 ve oncesinden kalan toplam 22,5 TL borcunu bu ay odeyin,bu borcun faizinden kurtulun.Sizi Turkcell Iletisim Merkezlerine bekliyoruz .Detayli bilgiye www.turkcell.com.tr/faiz-indirimi adresinden ulasabilirsiniz.
