arkadaşlar ben winamp mobile arıyorum

şarbon

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar ben winamp mobile arıyorum
 
Arkadaşım ben 6600 kullanıyorum telefonda otomatik çalışan veya herhangi çalışan bir programın olursa çalışmaz

Bide rapidsharedir inmez deme dosyayı ben akledim dikkat edersen rapidshare.de deil ben ordan indiremiyorum ama insallah iner kolay gelsin
 

Ekli dosyalar

asepsi

Üye
eyvallah ben de yararlandım prodan
 

ademxxx

Üye
ELİNE SAĞLIK BENDE ARIYORDUM
 
kardeş cohk saolasında bu sarkıyı calıo calıo sora oto deısıo sarkı bitmeden
 
saolasın ama.bu pro. eskidi.bundan sonra atomix mp3 bekliyoruz abisi...benim aradığım program bilgisaayrdaki winamp 3 mmd3skin arıyorum.bence en güzeli bu olurdu dimi
 

skyline_

Üye
arkadaşlar bende de Türkçesi var
 
haha istediin yanlış godek yükklecn
 

enbiya42

Üye
bende yararlandım çok sağol