arkadaşlar amerikadan iphone getirtmeyi düşünüyorum yardım !!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
3onur5

3onur5

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar amerikadan iphone getirtmeyi düşünüyorum yardım !!
arkadaşlar dediğim gibi Amerika'dan iphone getirtmek istiyorum bu telefonu Türkiye'de sorunsuz olarak nasıl kullanabilirim açıklarmısınız teşekkürler :)
 
hakankurban

hakankurban

Üye
telefonu getirdiğinde imei kaydını pasaport ile kayıt ettirip kullanabilirsin ..eğer alabilirsen simfree cihaz al sim kilitli olmasın gaveyle uğraşırsın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt