Telefon Tavsiyesi arc s mi neo v mi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
arc s mi neo v mi?
merhaba arkadaşlar yeni bir cep telefonu almayı düşünüyorum sizce bu telefonlardan hangisini almalıyım ikisi haricinde önerisi olan varsa yeni önerilerede açığım.

xperia ARC S ?


xperia NEO V ?
 


buraya bakabilirsin.
 

15097

Üye
Arc S kesinlikle
 
arc s tabikide Pencereyi kapat :naught :megafo :close_te :thumbu martas :maxice :worship :10num :korktu eytan6 :mahcup mdanc alincak hanne :türkiye :domate :tebessü :emoam :yavrum :dondu :teslimol :yagmur ,,
 
    Konu Sahibi
öncelikle cevaplar için herkese teşekkürler.

arc s de ekranın yanında beliren çatlak ve şarj hakkındaki düşüncelerinizide bekliyorum arc s kullanıcılarının 100de 30unda catlak varmıs diye duydum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...