Arayanın Resmini Tam Ekran Gösterebilen Program

Sponsorlu Bağlantılar

keremerson

keremerson

Üye
    Konu Sahibi
süper bir site olmuş ellerinize sağlık arkadaşlar başarılar
ELLERİNE SAĞLIK UZUN ZAMANDIR BU PROGRAMI ARIYODUM BENDE S60 OLANI VARDI.tEKRAR TESEKKÜRLER
harika paylaşım tşk
çok güzel bi programsss süperr
Teşekkürler eline sağlık
teşekkürler emeğine sağlık
Sizlerde saolun arkadaşlar güle güle kullanın :oke:

merhaba bende n 95 telefon var ama bu programı desteklemiyor yardımcı olucak kımse yokmu

--------------- Ekleme ---------------

yardımcı olcak kımse yokmuuıuuuuu:@
bu program v2 için dostum n95 v3.. senin telefonuna uygun warmı bilmiyorum ama
buradan araştırabilirsin Symbian 9.1(S60 3rd) Uygulamaları - MaxiCep Forum :oke:
 


adak63

Üye
arkadaşlar N73 için ve 6120c için desteklenmiyor.Boşuna indirmeyin. Arkadaşada teşekür ederim ama hangi tel.için olacağını belirtseydi daha i olurdu sanırım.

--------------- Ekleme ---------------

okey diyemicem çünkü çalışmıyor
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
teşekkür ederim
 
keremerson

keremerson

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar N73 için ve 6120c için desteklenmiyor.Boşuna indirmeyin. Arkadaşada teşekür ederim ama hangi tel.için olacağını belirtseydi daha i olurdu sanırım.

--------------- Ekleme ---------------

okey diyemicem çünkü çalışmıyor

arkadaşım farkındaysan burası S60 Versiyon 2 bölümü n73 ise v3.. :nono::nono:

N73 için bişey arıyosan Symbian 9.1(S60 3rd) Uygulamaları - MaxiCep Forum burda ara :vur



teşekkür ederim
Önemli deil kardeş güle güle kullan
 

gamkad

Üye
teşekkürler
 

renovatio09

Üye
fscaller alamadımm bi yardımm ????
 

ozzy29

Üye
tesekkürler
 
musa553

musa553

Üye
TŞK
 

ilkerbektas

Üye
sağolunn.......
 

cenk_baran6

Üye
çok teşekürler mükemmel bir pro
 

naggy

Üye
arkadaşlar ben her programı kolayca alır fiye n72 aldım ama ne yazıkki n70 daha iyi gibi görünüyo ne yüklesem başarısız diyo bi de şu rapidshare den nefret ediyorum bi türlü bişi indiremedim türkçesi yok mu bunun
 
keremerson

keremerson

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar ben her programı kolayca alır fiye n72 aldım ama ne yazıkki n70 daha iyi gibi görünüyo ne yüklesem başarısız diyo bi de şu rapidshare den nefret ediyorum bi türlü bişi indiremedim türkçesi yok mu bunun
dostum zaten bu program'ı indirmek için rapidshare'a girmen gerekmiyo.. (eklentiye)tıkladığın zaman zaten siteden direk indirebiliyorsun.. ama yinede sitemizde rapidshare'den nasıl dosya indireceğin hakkında bilgi war.. arama yapıp bulabilirsin :oke:

diğer meseleye geldiğimiz zaman n72 de n70 de s60 ve v2
emin değilim ama bu programın n72'ye uygun olması lazım (ewet ewet eminim %90 uygun:)) fakat n70 in üstünlükleri war buna rağmen.. n70 için yapılmış bi çok n70e özel programlar war :oke: sitede de biçok anket yapıldı "n70 mi daha iyi n72 mi" falan diye we hepsinde de n70 üstün görüldü :oke: keşke bi araştırıp alsaydın telefonu.. ama yanlış anlama n72 de tek kelimeyle mükemmel bi telefon :oke: (ama n70 daha da mükemmel belirtmek isteim :oke:)
 

membal

Üye
teşekkürler
 

esco34

Üye
selam arkadaşlar yeni e50 aldım ancak nasıl programlar yükleyeceğimi bilmiyorum bu yüzden foruma üye oldum. bakalım nasıl bir telefon paylaşımlar için şimdiden teşekkürler
 


Üst Alt