
walla dostum bende bilmiyorum kusra bakma seni yanlış bilgilendirmek istememöncelikle emeğin için sağolasın kardeş.yalnız bu programın fscaller dan ne farkı var,bi de fscaller 3.01 de arayan kişinin resmi biraz bulanık çıkıyodu kullandıysan sen de biliyorsundur.bu programda görüntü nasıl? programları ön araştırma yapmadan yükleye yükleye tel kafayı yedi de bi sorayım dediydim![]()
önemli deil ne demekEline sağlık teşekkürler.
önemli deilteşekkürler.
güle güle kullan kardeşeline saglık güzel program

Sende paylaşım için sağol

rica ederimteşekkür ederim
önemli deil güle güle kullan kardeşteşekkürler güzel program
emeğine sağlık
Oldu güzelmiş

