keremerson
Üye
eline sağlık
süper bir site olmuş ellerinize sağlık arkadaşlar başarılar
saol thnk you
ELLERİNE SAĞLIK UZUN ZAMANDIR BU PROGRAMI ARIYODUM BENDE S60 OLANI VARDI.tEKRAR TESEKKÜRLER
harika paylaşım tşk
çok güzel bi programsss süperr
Teşekkürler eline sağlık
teşekkürler emeğine sağlık
Sizlerde saolun arkadaşlar güle güle kullanınemeğine saglık

bu program v2 için dostum n95 v3.. senin telefonuna uygun warmı bilmiyorum amamerhaba bende n 95 telefon var ama bu programı desteklemiyor yardımcı olucak kımse yokmu
--------------- Ekleme ---------------
yardımcı olcak kımse yokmuuıuuuuu![]()
buradan araştırabilirsin Symbian 9.1(S60 3rd) Uygulamaları - MaxiCep Forum



) fakat n70 in üstünlükleri war buna rağmen.. n70 için yapılmış bi çok n70e özel programlar war 