Arayanın Resmini Tam Ekran Gösterebilen Program

Sponsorlu Bağlantılar

istliali

istliali

Üye
paylaşım için teşekkürler
 


the_rock_ula

Üye
öncelikle emeğin için sağolasın kardeş.yalnız bu programın fscaller dan ne farkı var,bi de fscaller 3.01 de arayan kişinin resmi biraz bulanık çıkıyodu kullandıysan sen de biliyorsundur.bu programda görüntü nasıl? programları ön araştırma yapmadan yükleye yükleye tel kafayı yedi de bi sorayım dediydim :)
 
keremerson

keremerson

Üye
    Konu Sahibi
öncelikle emeğin için sağolasın kardeş.yalnız bu programın fscaller dan ne farkı var,bi de fscaller 3.01 de arayan kişinin resmi biraz bulanık çıkıyodu kullandıysan sen de biliyorsundur.bu programda görüntü nasıl? programları ön araştırma yapmadan yükleye yükleye tel kafayı yedi de bi sorayım dediydim :)
walla dostum bende bilmiyorum kusra bakma seni yanlış bilgilendirmek istemem ;)
 
majestic123

majestic123

Üye
Eline sağlık teşekkürler.
 

esener75

Üye
teşekkürler.
 

bozkurt_2

Üye
eline saglık güzel program
 

Spam

Üye
Sende paylaşım için sağol
 

serince61

Üye
Teşekkürler
 
istliali

istliali

Üye
teşekkür ederim
 

dodurgali

Üye
teşekkürler güzel program
 

erhan_gurgen

Üye
emeğine sağlık
 

Musty_06

Üye
Oldu güzelmiş
 
ejderha34

ejderha34

Üye
saol
 

mustimin

Üye
teşekkürler.
 


Üst Alt