Aramıza hoşgeldin canım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
gaffarson

gaffarson

Üye
    Konu Sahibi
Hoşgeldiniz :ehe ben genceri çağırmıştım gencerde samimi arkadaşlarını çağırıyor demek:) bunu duymak güzel:)

çok fazla bir çevrem yok yaklaşık 1 milyon kişi getirebilirsem ne mutlu bana :ehe
 


Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
İyi o zaman, benim getirdiklerimle beraber 4 milyon oluruz o halde :hmmm
 
gaffarson

gaffarson

Üye
    Konu Sahibi
oh oh ülke bile kurarız :D

hatta eğer uslu olursak kimbilir şirinleri bile görebiliriz :ehe
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
hoş geldin
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
hoşgeldiniz :)
 
haltie

haltie

Üye
ben espri yapmıyorum bu tarz:D aldığımız karara mutabık kalıyorum:ehe

bu arada aramıza katılan arkadaş eski üyeymiş zaten kalıcı olmuş:ehe
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
ben espri yapmıyorum bu tarz:D aldığımız karara mutabık kalıyorum:ehe

bu arada aramıza katılan arkadaş eski üyeymiş zaten kalıcı olmuş:ehe
Abartınca kötü oluyor sadece be Halit :)

Evet ama kalıcı olması da hoşgelmesine kafi :ehe
 
Love Prince

Love Prince

Üye
hoşgeldin :)
 
femaleeagle1903

femaleeagle1903

Üye

hoşbulduk

Hoşgeldin Gencer in arkadaşı... :D

hoşbulduk :)


Aramıza hoşgeldiniz.
Gencerle bir hukukunuz var anlaşılan :)


hoşbulduk :)

evet davacıyız birbirimizden :P:



Hoşgeldiniz :ehe ben genceri çağırmıştım gencerde samimi arkadaşlarını çağırıyor demek:) bunu duymak güzel:)



hoşbulduk aslında benim onu çağırmam gerekiyormuş... :islik






hoşbuldukk :)






hoşbulduk.. :)


bu arada aramıza katılan arkadaş eski üyeymiş zaten kalıcı olmuş:ehe


:aman2: evet




hoşbulduk :)



bu sıcak karşılamanızdan dolayı hepinize teşekkür ederim arkadaşlar...
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
hoşbulduk :)evet davacıyız birbirimizden :P:bu sıcak karşılamanızdan dolayı hepinize teşekkür ederim arkadaşlar...
Rica ederiz. İkiniz de davacı iseniz sanırım ikinizde de bir zeytinyağlık var :kıskıs:
 
gaffarson

gaffarson

Üye
    Konu Sahibi
Necmati

Necmati

Üye
Hoşgeldiniz :)
 
femaleeagle1903

femaleeagle1903

Üye
Rica ederiz. İkiniz de davacı iseniz sanırım ikinizde de bir zeytinyağlık var :kıskıs:

evet Gencer'e bulaşmış zeytinliklerinden...zeytinyağı kralı olacak o
aramızda kalsın ama :megafon: söleme yani kimseciklere :d:

hiç alakam yok :ehe ben davacı değilim ama evet zeytin ve zeytinyağlarıyla haşır neşirim :ehe

ben zetinyağı ile ilgili değilim bu yüzden bu davada ben haklıyım beratımı istiyorum
ben hakimim masum bey :ağlarım:

Necmati™;2992542' Alıntı:

hoşbulduk :)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Hoşgeldiniz , şeref verdiniz ..
 
gaffarson

gaffarson

Üye
    Konu Sahibi
evet Gencer'e bulaşmış zeytinliklerinden...zeytinyağı kralı olacak o




aramızda kalsın ama :megafon: söleme yani kimseciklere :d:



ben zetinyağı ile ilgili değilim bu yüzden bu davada ben haklıyım beratımı istiyorum
ben hakimim masum bey :ağlarım:


:ehe
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
hoş geldin iyi forumlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt