gaffarson
Üye
Hoşgeldinizben genceri çağırmıştım gencerde samimi arkadaşlarını çağırıyor demek
bunu duymak güzel
![]()
çok fazla bir çevrem yok yaklaşık 1 milyon kişi getirebilirsem ne mutlu bana

Hoşgeldinizben genceri çağırmıştım gencerde samimi arkadaşlarını çağırıyor demek
bunu duymak güzel
![]()

İyi o zaman, benim getirdiklerimle beraber 4 milyon oluruz o halde![]()

oh oh ülke bile kurarız
hatta eğer uslu olursak kimbilir şirinleri bile görebiliriz![]()


hala aynıyız![]()


)Abartınca kötü oluyor sadece be Halitben espri yapmıyorum bu tarzaldığımız karara mutabık kalıyorum
bu arada aramıza katılan arkadaş eski üyeymiş zaten kalıcı olmuş![]()


Hq iyi forumlar
Hoşgeldin Gencer in arkadaşı...![]()
Aramıza hoşgeldiniz.
Gencerle bir hukukunuz var anlaşılan
Hoşgeldinizben genceri çağırmıştım gencerde samimi arkadaşlarını çağırıyor demek
bunu duymak güzel
![]()
hoş geldin
hoşgeldiniz![]()
bu arada aramıza katılan arkadaş eski üyeymiş zaten kalıcı olmuş
evet hoşgeldin![]()
Rica ederiz. İkiniz de davacı iseniz sanırım ikinizde de bir zeytinyağlık varhoşbuldukevet davacıyız birbirimizden
bu sıcak karşılamanızdan dolayı hepinize teşekkür ederim arkadaşlar...

Rica ederiz. İkiniz de davacı iseniz sanırım ikinizde de bir zeytinyağlık var
ben davacı değilim ama evet zeytin ve zeytinyağlarıyla haşır neşirim 
Rica ederiz. İkiniz de davacı iseniz sanırım ikinizde de bir zeytinyağlık var
söleme yani kimseciklere
hiç alakam yokben davacı değilim ama evet zeytin ve zeytinyağlarıyla haşır neşirim
![]()
Necmati™;2992542' Alıntı:Hoşgeldiniz![]()
evet Gencer'e bulaşmış zeytinliklerinden...zeytinyağı kralı olacak o
aramızda kalsın amasöleme yani kimseciklere
ben zetinyağı ile ilgili değilim bu yüzden bu davada ben haklıyım beratımı istiyorum
ben hakimim masum bey

