Arama Sorunu

    Konu Sahibi
Arama Sorunu
Öncelikle Selamlar!
Arkadaşlar yeni telefon aldım. Samsung Galaxy S2 Mini. Biraz kurcaladım ve ne arma yapabiliyorum ne de birisi beni arayabiliyo. Bir de 5 vardı sonra arada bir 50 kuruş gitmeye başladı. Ben de üst menüden GPS'yi kapattım. Şimdi para gitmiyor. Ayrıca tel. hep wifi bağlı. Acaba GPS kapattığım için mi oluyor sorunum? Eğer öyleyse para gitmemesi için ne yapabilirim?
Şimdiden Teşekkürler!
 
belki bir kaç yere üye olmuşsundur onları iptal et
aramaya teleyi sıfırla belki düzelir
 
Tepkiler: Ragnar Lothbrok

restmod

Üye
Otamatik guncellemeleri kapat mobil veriyi kapali tut gitmez o zaman ama arama nasil yapamion onu anlamadim bide s2 mini diye telefon mu var
 
Tepkiler: Ragnar Lothbrok
S2 mini?
Ne zaman cikti :confused:
 
Tepkiler: Ragnar Lothbrok
kardeşim Teli Kapat .

Orta Tuş + Açma Kapama Tuşu Basılı Tut Kapalıyken

Wipe Factory Reset Yap Yes'e Tıkla Tamamdır...

Yukarı Aşşağı İçin Ses Açma + Kısma Tuşları
Seçme Tuşu Orta tuşu

Reset Tamamlandıktan Sonra Geri Tuşuna Bas ve Reboot System Now 'u Seç Dene bi

Sonradan olduysa senden kaynaklanıyodur sorun aldığında vardıysa tel yurt dışıdır açtırman lazım onun içinde yurt dışından 2 ay içinde giriş yapmş olan birisinin passaport lazım onla gidip hattın neyse açtrcan örn aveaysa aveaya gitcen açtrcan oda 50-60 TL bişey
 
Tepkiler: Ragnar Lothbrok
    Konu Sahibi
GPS yi açtım aramayı denedim ve oldu. Otomatik güncelleme ve mobil verinasıl kapatılır peki?

- - - Eklendi - - -

Ya şimdide kamerayı açıyorum. Kamera başarısız ErrorMessageHandler.handleMessage (-1) diyor.


- - - Eklendi - - -

Bu arada telefon Samsung s6500 Galaxy Mini 2'ymiş
 

avast

Üye
kardesim sen beni dinle aynı telefon bende var ama hiç sıkıntım yok sen kurcalarken bişeyleri karıstırmıssın eger orjinal haldeyse rom veya root yoksa arama bolumune *2767*3855# yap bekle o herseyi fabrika hali yapar sonra duzelir
 
Tepkiler: Ragnar Lothbrok
    Konu Sahibi

Her şey silecek mi?
 

avast

Üye
sadece telefon hafızasındaki silinir onlar hafızakartına tası numaranı sime al yap etelefon fabrika olur
 
Tepkiler: Ragnar Lothbrok
    Konu Sahibi
Dediğini yaptım yedek almamıştım. Hiç bir şey değişmedi ama kamera çalışıyor artık para gitmiyor ve arama yapabiliyorum. Sağ olun.
 

avast

Üye
ne demek kardesim sorunlarınız olursa cevaplamak isterim 7 ay dır kullanıyorum bi sıkıntım olmadı henuz