Akıncı
Üye
Apple’dan iOS 7 tanıtım videosu geldi
Apple mobil platformda iPhone, iPad ve iPod Touch modelleri ile dünya genelinde haklı bir yere sahip. Oldukça beğenilen bir firma olan Apple, bu mobil cihazlarında kendi geliştirdiği iOS işletim sistemini kullanıyor. Her sene yeni bir iOS sürümü sunan firma dün itibari ile bu sene sunacağı yeni işletim sistemi iOS 7‘nin duyurusunu gerçekleştirdi.
Geçtiğimiz günlerde renkli bir şekilde yazılmış 7 harfini reklam afişinde yer aldığını görmüştü. Bu afişten yola çıkarak daha renkli bir iOS arayüzünün geleceği yönünde yorumlar gelmişti. Apple dün WWDC 2013‘de iOS 7‘yi duyurdu. Firma karşımıza tamamen yenilenmiş ve canlı bir kullanıcı arayüzü ile çıktı.
[video=youtube;H7KXr3tKGDg]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=H7KXr3tKGDg[/video]
Apple’dan iOS 7 tanıtım videosu geldi
Geçtiğimiz günlerde renkli bir şekilde yazılmış 7 harfini reklam afişinde yer aldığını görmüştü. Bu afişten yola çıkarak daha renkli bir iOS arayüzünün geleceği yönünde yorumlar gelmişti. Apple dün WWDC 2013‘de iOS 7‘yi duyurdu. Firma karşımıza tamamen yenilenmiş ve canlı bir kullanıcı arayüzü ile çıktı.
[video=youtube;H7KXr3tKGDg]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=H7KXr3tKGDg[/video]
Apple’dan iOS 7 tanıtım videosu geldi

: